mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) jag har tänkt att skapa ett nytt team och då tänkte jag att i det teamet är man som pirater alltså man lurar ut människor i wildernes och döda dem och ta deras saker. hahahahaha!!! :lol: ps. pma mig om ni vill vara med. ps igen. iså fall bestämmer vi en mötesplats och värld och tid och typ klubbhus. :gitarr: glöm inte att skriva vad ni heter!! medlemmar här nedan zelos namn på rs: wa_luigi combat30 ledare troll namn på rs: styvbjorn fiskare kock namn på rs: kevin1500 combat57 (kan inte svenska) yrke:inte bestämt namn på rs: wario202 combat: kommer inte ihåg yrke:inte bestämt såsen namn på rs: Minisasen 90 combat vet inte yrke:inte bestämt namn på rs: Ante04 combat vet inte yrke:inte bestämt Anorectic namn på rs: Gold dronzer combat40 yrke:inte bestämt danniq namn på rs: Dannie4000 combat vet inte yrke:inte bestämt _lundbergkga combat 56 magiker jojon_91 combat 2dragon20 combat 36 Dennis pappa combat 30 Redigerat 15 April 2005 av zelos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Vilka luras till det? Jo nykomlingarna har dem bra saker? Ne dem har bara bronze vem är dum och bär bronze? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 altså har du tänkt på att man kan sälja saker också visst man får inte så mycket men man får iallafall lite och en del nykomlingar har ganska bra vapen ps.jag heter wa_luigi där om jag inte sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 altså har du tänkt på att man kan sälja saker också visst man får inte så mycket men man får iallafall lite och en del nykomlingar har ganska bra vapen ps.jag heter wa_luigi där om jag inte sagt det. Errrrrrrrrrrr... Tror jag har sett dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) nå är du med lr??? snälla Redigerat 26 Februari 2005 av zelos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 sjysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag är med !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 ok!!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag är med !! Välkommen! Vad ska vi heta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 26 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 vet inte något som alla fruktar kanske ''devils pack'' det betyder ungefär så här djävulens gäng. :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag e med!! jag e combat 41 :P:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.