Gäst Beldur Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 (redigerat) HALLÅ????fick jag vara med eller???jag heter _lundbergkga och min combat är 56-57....vill helst vara magiker har magic lvl 41...P.s spelar bara ibland väntar på en ny dator som vi ska köpa om ca 2 månader Ja... Magiker kan du få bli ;) Någon som har runite saker till salu? Vad jag behöver: Rune kite shield (Felstavning) Rune battle axe Rune full helm Någon som har sakerna till ett bra pris? Redigerat 8 Mars 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 HALLÅ????fick jag vara med eller???jag heter _lundbergkga och min combat är 56-57....vill helst vara magiker har magic lvl 41...P.s spelar bara ibland väntar på en ny dator som vi ska köpa om ca 2 månader JIPPI!!!ja har alla de där sakerna..som du skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 HALLÅ????fick jag vara med eller???jag heter _lundbergkga och min combat är 56-57....vill helst vara magiker har magic lvl 41...P.s spelar bara ibland väntar på en ny dator som vi ska köpa om ca 2 månader Du kan köpa min rube b baxe for a rune scimmy och pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 vill va me. jag heter 2dragon20 combat lv 34! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 (redigerat) HALLÅ????fick jag vara med eller???jag heter _lundbergkga och min combat är 56-57....vill helst vara magiker har magic lvl 41...P.s spelar bara ibland väntar på en ny dator som vi ska köpa om ca 2 månader Ok bra! Redigerat 8 Mars 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 får jag va me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag kan inte va med på möten och sånt nu men om typ två månader får jag en ny dator då kan jag va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 http://img54.exs.cx/img54/7373/uppdate3xi.jpg !!uppdate!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 http://img54.exs.cx/img54/7373/uppdate3xi.jpg !!uppdate!! Nice ;) Vilken stad e det? Ska bli member lr vad tycker ni? Min combat e 62... Vad tycker ni? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 (redigerat) kolla på bilden som heter SteveJT in a Random Event Maze...i den labyrinten har jag varit :P bilderna finns i en länk på sida 2 tror jag Redigerat 8 Mars 2005 av Kebab Nisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 (redigerat) Danne1590 är ute ur leken... ^_^ Nu är Indigo King med en combat på 62 ledare! Weeeeeeeeeeeeeeee! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Indigo King är hackad! :'( :'( Ni fattar inte hur ledsen jag är!!!!!!!!!! Snyft Redigerat 9 Mars 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 FÅR JAG VA ME!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.