mashemoto Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 jag står på din sida chefen så jag ändrar mig snälla joina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 jaja sluta ragga folk ska vi träffas??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 11 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 men vi måste bli många så vi är starka sen. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 men vi måste bli många så vi är starka sen. :evil: Japp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Vad menas med "jobb"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Vad menas med "jobb"? Tex. Smed, Fiskare, Kock, General o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Vad menas med "jobb"? Okej, jag gör lite av varje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 (redigerat) När vi ska ha klanmöte... Borde vi ha world 20 som officell world.. Och vi borde typ träffas på varrocks museum övervåning.. Ny bild på mig: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Raichuu.gif Klicka här om du inte ser den En banner jag har gjort: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Devils_Pack_2.gif Klicka här om du inte ser den Redigerat 12 Mars 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag vill bara Berätta att jag inte är i bra Combat lv! Jag är kock och tränar endast på Kock så om ni kallar mig nOOb för min låga Combat lv så ska ni inte snacka för jag är hög i Cooking lv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Jag vill bara Berätta att jag inte är i bra Combat lv! Jag är kock och tränar endast på Kock så om ni kallar mig nOOb för min låga Combat lv så ska ni inte snacka för jag är hög i Cooking lv! ingen kallar dig noob jag har inte heller bra combat men jag har bra fishing och cooking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 va är eran fishing o cooking :D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 min cooking e 39.. min fishing e 34 UPPDATE!! JAG E COMBAT 43!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.