Zonix Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 sorry för dubbel post men jag har slängt ut zonix och gör ja da till vice leedare och byter namn på klanen till night's hawks :( Synd.. Men jag ville ändå inte va med längre.. Ska joina Pink Plz då jag får combat 45 :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Sparka vice ledaren det va inte bra... Zonix:Han klarar sig inte utan en medhjälpare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) Sparka vice ledaren det va inte bra... Zonix:Han klarar sig inte utan en medhjälpare! Whatever.. Han sparka mig. Jag får vell va en ensam varg :lol: Han la JaDa (Tatainti) som vice ledare Redigerat 14 Mars 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 japp och jag ångrar mig inte. och jag ska införa typ en annan sak men det är om alla i night's hawks går med på det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 14 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 sorry för dubbelpost igen men 0035: vad kan du göra åt det då :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 japp och jag ångrar mig inte. och jag ska införa typ en annan sak men det är om alla i night's hawks går med på det. :D och vad ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runescape_rules Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 min andra kompis appel11 vill joina han e comb lvl 38 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Min kompis på level 70-80 som heter calippo kanske vill va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 heter han .. calippo the smith ?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 heter han .. calippo the smith ?.. bara calippo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Varför Blir Vi som är Medlemar i DEVILS PACK kallade FÖR n00bs pack? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 (redigerat) sorry för dubbelpost igen men 0035: vad kan du göra åt det då :P Be x0t skicka några som följer efter dig tills du tröttnar! Eller så kan jag göra det själv! Tutankoopa:För att man ska gå med i Pink plz! Och ni har bara n00bar i er klan hahahaha! Varför inte joina PINK PLZ? PINK PLZ! Den bästa klanen i RS!!!!!!! Redigerat 16 Mars 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.