mashemoto Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 vill ni veta en sak detta är ganska tråkigt. man byter från denna klan till en annan men sen när den klanen har lagts ner så byter man tillbaka till den här igen det är det som är tråkigt. ok du får vara med men sen kan du inte byta klan till en annan och sen byta till baka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Jag e med i en annan klan med bara svenska ska vi kanske slå ihop oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Alla dessa klaner som Är aktiva i några Veckor jag tror att Devils pack har funnits längst nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 jag vill vara med i zelos klan! falconeric lvl 31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) jag är med nu, när är nästa möte..... :evil: edit: återupplivar tråden lite Redigerat 31 Mars 2005 av Admin wehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Mera Möten vill jag ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 ja zelos har inte vart någe aktiv precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Orka med runescape clan alla säger jag har skapat en så säger alla jag är med så blir alla inaktiva sen händer inget mer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 (redigerat) OBS!!! fel hihi :P Redigerat 3 April 2005 av Johan3043 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 :evil: Hej jag heter Salt Popcorn (på runescape) jag e i level 32 och vill gärna gå i dit gäng snälla :cool: MVH:Johan3043 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 det är ingen idé zelos har typ lagt ner klanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 har han lagt ner klanen??.........?? asså seriöst? eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.