Gäst Beldur Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 (redigerat) hej jag har fått tag i en han får ni inte döda jag träffade han på runescape och han vill vara med i devils pack han heter Kevin1500 och är på combat lv 57. nå vad tycker du daniel Alla som vill får vara med förutom n00bar på typ 3 <_< :evil: Zelos: :evil: Du är också ledare så du får också ta beslut! :evil: Redigerat 26 Februari 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Jag e next bäst efter Kevin1500 :P :lol: Ska vi fixa en hemsida? Vi kan typ ha bilder på oss (some rs gubbar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 ja e me! Burken bj (heter så på RS) combat lvl 70 (member) http://img174.exs.cx/img174/6771/fa4xf.jpg men ja vill inte följa med i wildy ibland...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 ja e me! Burken bj (heter så på RS) combat lvl 70 (member) http://img174.exs.cx/img174/6771/fa4xf.jpg men ja vill inte följa med i wildy ibland...... :evil: Det behöver du inte bra stats! :evil: :cool: Vill du bli typ general eller chef för soldaterna? Du har ju så bra stats så det får du m du vill ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 :evil: bra idé daniel förresten tutankoopa har en bra gubbe som heter sasen90 och den är på lv82. :evil: och om ni vill kan jag fråga kevin om han kan göra mithril saker åt oss. :evil: och jag kan göra hemsidan om ni vill. :evil: jag kan göra saker och sälja till generalstore så kommer jag att få en massa pengar och då kan ni få pengar utav mig. :evil: Ps.jag kan göra hemsidor gratis det är därför jag ställer upp för att göra en hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag som alla nästan vet heter jag Raichuu på combat 41... Jag ska skicka in en bild på mig nån gong... http://www.royalnoobs.freehomepage.com/ en bra sida.. dem har en clan som heter Royal Noobs.. http://royalscreenshots.20megsfree.com/ gå ner till clan meetings bilderna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 (redigerat) :evil: bra idé daniel förresten tutankoopa har en bra gubbe som heter sasen90 och den är på lv82. :evil: och om ni vill kan jag fråga kevin om han kan göra mithril saker åt oss. :evil: och jag kan göra hemsidan om ni vill. :evil: jag kan göra saker och sälja till generalstore så kommer jag att få en massa pengar och då kan ni få pengar utav mig. :evil: Ps.jag kan göra hemsidor gratis det är därför jag ställer upp för att göra en hemsida. Jag gör hälst sidan men du kan hjälpa till kan du en sida med gratis layouter? Redigerat 27 Februari 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag gör hälst sidan men du kan hjälpa till kan du en sida med gartis layouter? du menar väl gratis?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag gör hälst sidan men du kan hjälpa till kan du en sida med gartis layouter? du menar väl gratis?? <{POST_SNAPBACK}> Oj ja det gör jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 27 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 vad e layouter??? jag har gjort en hemsid för några veckor sen. pontus hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 (redigerat) en layout e typ som menu... Det är jag som är :evil: Devils Pack :evil: smidare och quest hjälpare... Om det blir en sida.. kan vi ha ett shema.. typ om vad vi ska gora på måndagar o.s.v p.s Jag kan inte hjälpa folk med quests/smideri helatiden Redigerat 27 Februari 2005 av Zonix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 :evil: Inga quest hjälpare! (Förutom om jag eller zelos godkänner det) :evil: Inte passagen... Men sök på google efter layouter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.