,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Min RuneScape funkar inte så mycket.. Det funkar inte för mig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Tyvärr men Jag kan inte spela RS Sasen 90 Har Försvunnit någon har kommit på mitt lösen ord och bytt det TROLIGEN :cry: vad ska jag göra nu :cry: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 ändå om sasen ar lvl 82 i combat och om han vill attacker lvl 50 combat måste han va i wild lvl 32 så ni e noobs och attackerar noobs så han e inte bra för er team Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 men jag e ju bara på combat23 men jag e ju vise ledare så ni kan ju inte sparka ut mig och jag får bara vara på internet på fredagar och helger så jag hinner inte skriva upp alla så fort. :evil: :evil: Tyvärr jag måste sparka dig :( Hehehe skämt du e ju Vice Ledare spela roll combat! Tutan...:Jaså så synd :( Vilken jävel kan ha gjort det... :angry: Kan man inte skicka glömt lösen (Han kanske inte har ändrat e-mailen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jag har verkligen försökt att få tillbaka Sasen 90.... Men det funkar inte... Jag har kämpat till Combat lv 82.. Men jag kommer tillbaka med en NY gubbe så Ni får väll sparka mig ur laget!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jag har verkligen försökt att få tillbaka Sasen 90.... Men det funkar inte... Jag har kämpat till Combat lv 82.. Men jag kommer tillbaka med en NY gubbe så Ni får väll sparka mig ur laget!! Min kusin har många gubbar så jag kanske jag kan fixa en till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag tränar så mycket jag kan för att nå hög lv.Och hur byter man lösenord. tutankoopa:du kanske kan vara med i alla fall men då får du räkna med super hård träning ska bara 0035 vad han säger om det. jag tycker synd om dig!!! men du hade ju en franke bebbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Leta efter micke12 på higscore det är min gamla gubbe som jag har glömt lösen till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jag vill va me. (Nybörjare) Jag kan vara lockbete så att de försöker döda mej så lurar jag ut dem till er. (ja e Desen93) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag vet inte vi måste fråga ledar'n om det först :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Hoppas jag e bra som lock bete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag måste fråga 0035 först sa jag :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.