Skinnpytte Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Lag:Juventus spelare:Nedved, Zlatan Vad snakar du om? Han skrev inget om Ronaldhino och Real Madrid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 lag:barcelona man united chelsea spelare:ronaldiniho nistellroy drogba maxi lopez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 AC Milan - Alessandro Nesta Kalla mig idiot för att jag gillar en back då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 AC Milan - Alessandro Nesta Kalla mig idiot för att jag gillar en back då... Jag kallar dej inte Idiot, skulle heller aldrig gjort detJag gillar också en back, Parletti i Barcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst star-wars älskaren Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Barcelona - Ronaldiniho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst teoman Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Jag undrar vad era favorit lag och spelare är? Mina är - Lag: Manchester United Spelare:Adrian Mutu eyyy brorsan jag hejar på la coruna (dportivo la coruna) och min favorit spelare är genom tiderna e det diego maradona nu så e det nog jay ja ococha han spelar i bolton och nigeria han e lag kapten i bolton och nigeria men ändå yeyey e y deportivo la coruna spelart i spanska ligan ligger 9 nu synd mannen men dt går bätre snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Turbo78 Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 :bah: Jag håller mig till Arsenal och Fredrik Ljungberg det laget är det klass på :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 LAG:Real Madrid SPELARE:David Beckham Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 AC Milan - Alessandro Nesta Kalla mig idiot för att jag gillar en back då... jag kommar inte kalla dig idiot men jag tycker det är roligare och ha en mitt eller anfallare som gör mål men man ska gå efter sin egen vilja så det så så du har rätt att tycka om en back! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Varför anses det som tråkigt att gilla en back? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Lag:My little ponny team! spelare: alla ponnier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Arsenal å hammarby Olof Mellberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.