Rullis Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 (redigerat) Först måste man ha the dancing doll.den hittar du längst upp på berget.sen ska du in i grottan.då ska du ställa dockan på stenen framför dig.sen öppnas 2 dörrar bakom statyerna!sen tror jhag du ska gå in i den vänstra.sen ska du andvända dockan på fler ställen så ljusen säts på! Redigerat 26 Februari 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 (redigerat) Först måste man ha the dancing doll.den hittar du längst upp på berget.sen ska du in i grottan.då ska du ställa dockan på stenen framför dig.sen öppnas 2 dörrar bakom statyerna!sen tror jhag du ska gå in i den vänstra.sen ska du andvända dockan på fler ställen så ljusen säts på!Tack så mycket det var Dancing Doll's fel jag hittade den inte först men tack så mycket ! Redigerat 27 Februari 2004 av b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Jag tog iten heller den först.men sen klättrade jag upp och fick den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 på golden sun 1 hur får man cloak????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 efter tuneringen i tolbi ska du gå till babi's rum. där ligger cloak-grejen på en låda. babi kommer fråga om du verkligen behöver den å då säjer du "ja" och får den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 ok nu har ja rädda hammet. men ja ha en ny fråga om ettan. asså allra längst nere i crossbone isle finns det ett skepp. finns det nånting ombord på de???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 en boss, inget annat...om de e den ön som man måste använda den röda virvelvinden att komma till... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 VA? Ska man åka runt vulkanerna? Det verkar helsjukt!!! Och förresten, vem är den här j*vla Poseidon alla snackar om? Behöver okså hjälp med Ankohl Ruins. Ett tips är att när man har fått den där saken från Dailas sanctum ska man åka till Yallam som ligger i östra Osenia, och be den där smeden att göra om den. Gå sedan ut ur stan och gå tillbaka igen. Hans fru kommer att kräva mycket pengar av dig men det är det värt, för att när du har fått den, så kan du använda den hela tiden utan att den tar psynergy!!! Den ger bara 160 hp till varje i gruppen, men det är ju skitbra för då slipper man köpa herps hela tiden!!! använder du herbs??? jag använder pp! lol mina gubbar e på level 40 på felix, isaac, garet, ivan och mia och 39 på resten=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jag e vid magma rock ska försöka nån gång att klara den *gäsp* spelet e ju tråkigt när man nästan har klarat det lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 asså,på ettan så sakna ja bara en djinn och det e en vattendjinn som hete tonic.va få man den??? finns de nå ställe på tvåan dä man kan använda halt och cloak??? :mellow: ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 var får man halk? cloak? vet jag itte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 halt får man i den dä grottan bakom staketet me liftstenen(i början av spele ligge de en gubbe å snacka om monster där)i vale. ;) men va få man tonic????¨_¨:):(:();/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg