Hoppa till innehåll

GS:The Lost Age

Fruktnystan

Rekommendera inlägg

Först måste man ha the dancing doll.den hittar du längst upp på berget.sen ska du in i grottan.då ska du ställa dockan på stenen framför dig.sen öppnas 2 dörrar bakom statyerna!sen tror jhag du ska gå in i den vänstra.sen ska du andvända dockan på fler ställen så ljusen säts på!

Redigerat av Silver Star
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Först måste man ha the dancing doll.den hittar du längst upp på berget.sen ska du in i grottan.då ska du ställa dockan på stenen framför dig.sen öppnas 2 dörrar bakom statyerna!sen tror jhag du ska gå in i den vänstra.sen ska du andvända dockan på fler ställen så ljusen säts på!

Tack så mycket det var Dancing Doll's fel jag hittade den inte först men tack så mycket ! Redigerat av b
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

VA? Ska man åka runt vulkanerna? Det verkar helsjukt!!! Och förresten, vem är den här j*vla Poseidon alla snackar om? Behöver okså hjälp med Ankohl Ruins. Ett tips är att när man har fått den där saken från Dailas sanctum ska man åka till Yallam som ligger i östra Osenia, och be den där smeden att göra om den. Gå sedan ut ur stan och gå tillbaka igen. Hans fru kommer att kräva mycket pengar av dig men det är det värt, för att när du har fått den, så kan du använda den hela tiden utan att den tar psynergy!!! Den ger bara 160 hp till varje i gruppen, men det är ju skitbra för då slipper man köpa herps hela tiden!!!

använder du herbs??? jag använder pp! lol mina gubbar e på level 40 på felix, isaac, garet, ivan och mia och 39 på resten=)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...