Hoppa till innehåll

Hjälp På Mario 64!

00000

Rekommendera inlägg

Jag har tagit 120 stjärnor två gånger tror jag.

En av de gångerna fick jag aldrig tillbaks mössan. Om du slarvar bort den är jag inte så säker på att den går att få tillbaka :( Om du absolut måste ha ett svar gör du nog bäst i att titta gamefaqs och eventuellt maila någon riktigt kunnig på spelet =P

Du har väll märkt att du förlorar liv mycket lättare utan mössan? :D  hehe

Oki doki... Det har jag aldrig märkt, för jag har behållt mössan på skallen hela tiden...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tja!

Jag undrar hur man får "flyg hatten" den hatten finns i dom röda lådorna......

när du ha fåt 10 sjärnor ska du titta upp vid sjärnan i mitten mot den dör so mman ska upp till där ska du klara att få alla röda pengar sen ska du tillbaka till banan i gen och då har du den :rambo:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har alla 120 stjärnorna. Så här gör du: När du fått 11 stjärnor gå till lobbyn och du ser ett ljus shina ner framför trapan. Ställ dig i mitten av solen på golvet och titta rakt up så mycket du kan. Då kommer du till himmlen i toppen av ett jääääte stort torn som räker up till himmlen 100 meter nedanfördig. Du börgar mitt i luften med svävarhatten på och så kan du flyga ner till tornets topp. I mitten finns en röd knapp ställ dig på den och gör ett ground pound ( Tryck på (A) så du hoppar och trtck på (A) igen i lyften. Då trycker du på knappen och så får du flygmösan. Nästa gång du kommer till ett rött block som ser ut så här [!] behöver du bara stäla dig under det och håppa så ramlar flygmösan ut och du kan ha den i cirka 5 min.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har fått 120 stjärnor hur man får flyghatten är enkelt du ska stå i mitten i slottet på den gula plattan sen ska du titta upp så kommer du till en värld då ska du hoppa på den stora röda knappen så får du flyg hatten.

OBS:du måste ha tio stjärnor

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han har nog redan fått veta att man ska stå på den där solen och håller in c-knappen och vricka lite på styrspaken...

Har ni sett nån speedrun på spelet,,, då man försöker klara det på så kort tid som möjligt? 25 minuter.... inte illa....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...