Blimedlem18 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 Ska jag köpa PS2 eller Xbox eller vänta tills Xbox2 kommer ut. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firre1 Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 jag tycker du ska vänta tills xbox2 kommer ut :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 köp ett begagnat xbox nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Jag tycker att du ska bestämma själv men enligt mig så är Xbox mycket roligare och det är bättre grafik men jag tycker att det är roligt att spela San Andreas på PS2. Men bestäm själv :gitarr: // Waddis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fable lover Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 San andreas ska komma ut till xbox snart..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 det enda som är sämre med xbox är att den låter mer.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 (redigerat) köp ett chippat xbox eller vänta till xbox 2 kommer Redigerat 25 Mars 2005 av willeo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 ursäkta, "chippat". ANnnars skulle det typ betyda skeppat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Va du klagar hela tiden Rallypacker chippat säger man inget annat!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 skaffa , san andreas kommer ju snart^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Va du klagar hela tiden Rallypacker chippat säger man inget annat!!!!!!!! sorry, har varit aggresiv det sista... Skall bättra mig, sorry... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Om du inte har en Xbox redan, köp en. Köp sedan Xbox 2, och behåll din gamla Xbox ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg