Gäst Mîhker Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Lägg av, 600kr vem skulle köpa?? hoppa i sjön om du tror att jag tänker köpa den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Ha ha ha! Det är bara och göra en egen och nörda ner sig i Runescape så blir man på hög lvl!! synnessjukt pris!!!!!!!!!! ha ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 ok då kan jag ju sälja min lvl 94 för 1000kr?? muhahaha f*n va lamt ärligt 600kr?? det va nog de roligaste jag läst på Fuska.se på länge :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Det finns kanske någon Galning som betalar 600 Kr man får vänta och se... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 som den där korkade nooben vet_inget hahahahahah :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.