Gäst Reyintaz Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 tjenare..jag har två trainers som jag tror är dom vanligaste ..men jag har ett problem...ingen funkar...kan någon ge mig lite hjälp som man ska göra så dom ska funka tack på förhand.. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 INGEN trainer (inklusive min) är gjord för Slaget om Midgård med svenskt språk. Om du vill att trainern skall funka MÅSTE du installera om spelet och välja ENGELSKA som språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Reyintaz Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 så om man installerar om slaget om midgård på engelska så kommer det funka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AeliuS_55 Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 skulle man kunna få den trainern? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Reyintaz Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 skulle man kunna få den trainern? :P ladda hem från den här länken http://www14.brinkster.com/mrkongo/trainer.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 den funkar inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 jag har en trainer som funkar med svenskt språk. Det gör dem flesta från http://xcom.xhost.ro/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 jag har en trainer som funkar med svenskt språk. Det gör dem flesta från http://xcom.xhost.ro/index.php skulle jag kunna få den... eller så kan du säga hur man fixar en trainer (med svenskt språk) på den sidan :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 (redigerat) Har någon av er lyckats ladda ner en karta ??? kan ni hjälpa mig i så fall. Redigerat 5 Mars 2005 av Xbox_master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Jag hittade då ingen "svensk" trainer på sidan du gav....däremot fanns det gott om mods. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Reyintaz Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 ja hitta heller ingen svensk trainer..vägled oss tack =) ps. när man har laddat hem maps..vart lägger man dom för att spela på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.