Gäst Soffan Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 Ååhh... Vad jag har längtat efter en sådan sida. *Dreglar...* Tack så mycket ^_^ Citera
Zekk_018 Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) Har någon av er lyckats ladda ner en karta ??? kan ni hjälpa mig i så fall. jag har laddat ner en karta men inte lyckas att få den funka... :huh: hjälp mig med att få den att funka.. :blink: Redigerat 6 Mars 2005 av Zekk_018 Citera
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Skrivet 6 Mars 2005 För att använda moddar och sådant måste man då ha den engelska versionen av spelet eller? Citera
Kraver Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Skrivet 6 Mars 2005 man måste inte ha den engelska versionen av spelet. Moden Maniac units mod den kan man ha på vilket språk som helst. Men dem andra modarna då byter spelet själv språk till engelska. Fast det är bara på den moden. Sen så kan du ju byta mod. För man kan inte ha på alla samtidigt. Har någon testat moden vid namn First age nånting ??? Den e as cool. Man få två nya lag. Elves och Angbad. Citera
Nemerlon Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Skrivet 6 Mars 2005 Hur gör man efter att man laddat ner modarna för att få in dom i spelan alltså? Citera
flewix Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Skrivet 6 Mars 2005 man måste inte ha den engelska versionen av spelet. Moden Maniac units mod den kan man ha på vilket språk som helst. Men dem andra modarna då byter spelet själv språk till engelska. Fast det är bara på den moden. Sen så kan du ju byta mod. För man kan inte ha på alla samtidigt. Har någon testat moden vid namn First age nånting ??? Den e as cool. Man få två nya lag. Elves och Angbad. hur får man in den moden....jag har försökt men får den inte att funka !!!!Jag vill ha den jätte mycke snälla hjälp mig !!! Citera
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Skrivet 6 Mars 2005 Jag hade laddat ner Epic Warfare Mod. Jag instalerade den men det gick inte att köra. Så jag undrade om man måste installera om det till engelska versionen för att få det att fungera? Citera
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Skrivet 6 Mars 2005 det spelet vaerkar inte var kul... Citera
Kraver Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Skrivet 7 Mars 2005 jag har ett program som jag fick med när jag laddade ner moden. Den heter BFME Mod luncher. testa ta bort moden och sen under tiden man installerar så frågar dem om man vll ladda ner det programet också. Så var det iallafall för mig. Citera
cola_alex Skrivet 26 September 2005 Rapport Skrivet 26 September 2005 Jag har hittat en modd som man bara tar upp och sen har man den på sitt spel jag har nu 1sauron 6nazgul och mera :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.