Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 Jag ska göra ett gruppforum som handlar om: Yu-gi-oh Super Mario Sonic Lite många ämnen kanske men alla har ju tjatat om ett Underforum för Yu-gi-oh och att Intressen e fullt så kanske några skulle vilja vara med i min grupp? Dom här e redan med: K.K.Slayer Citera
wildwolf Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Skrivet 28 Februari 2005 kan vara me skickar 200 fm till dej :cool: Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Skrivet 2 Mars 2005 kan vara me skickar 200 fm till dej :cool: Tack DevilGirl,snält av dig. Citera
Gäst Tutankoopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Skrivet 2 Mars 2005 Jag vill vara med Du kan få 150 FM om du vill=? Citera
wildwolf Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 kan vara me skickar 200 fm till dej :cool: ja men har inte skickat än har inte haft tid :rolleyes: men skickar snart :gitarr: Citera
Gäst Mîhker Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 Jag ska göra ett gruppforum som handlar om: Yu-gi-oh Super Mario Sonic Lite många ämnen kanske men alla har ju tjatat om ett Underforum för Yu-gi-oh och att Intressen e fullt så kanske några skulle vilja vara med i min grupp? Dom här e redan med: K.K.Slayer Värför nåt dumt yu-gi-oh när det finns duel masters Citera
Gäst Mîhker Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 Förresten får jag vara med?? Då kommer du med på min vänlista!!! Citera
Dark Elite Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Skrivet 3 Mars 2005 Du tyckte ju inte om Yu-Gi-Oh när det fanns fjantiga Duel Masters! Citera
sp1n Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 Du tyckte ju inte om Yu-Gi-Oh när det fanns fjantiga Duel Masters! /Offtopic\ HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Killen har bytt namn igen! /Offtopic\ Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Skrivet 4 Mars 2005 Jag ska göra ett gruppforum som handlar om: Yu-gi-oh Super Mario Sonic Lite många ämnen kanske men alla har ju tjatat om ett Underforum för Yu-gi-oh och att Intressen e fullt så kanske några skulle vilja vara med i min grupp? Dom här e redan med: K.K.Slayer Duel Masters är en extrem härmning av Yu-gi-oh <_< Citera
Gäst Beldur Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Skrivet 5 Mars 2005 Jag ska göra ett gruppforum som handlar om: Yu-gi-oh Super Mario Sonic Lite många ämnen kanske men alla har ju tjatat om ett Underforum för Yu-gi-oh och att Intressen e fullt så kanske några skulle vilja vara med i min grupp? Dom här e redan med: K.K.Slayer Håller med <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.