lundquist Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 Kan inte ni beskriva detalierat hur ni gör namn loggar( snygga ) inte bara så de står ett namn me nån färg ;) Citera
mikaelrask Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 Det skulle jag oockså vilja veta? Citera
KazeN Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Skrivet 27 Februari 2005 Jag förstår tyvärr inte vad då menar. Namnloggar? Att få en fin stil på dom eller? det är en font. finns att hämta på www.dafont.com. Citera
Salzalada Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Skrivet 28 Februari 2005 (redigerat) Jag brukar skriva en text med typ Arial och sedan högerklicka på lagret och gå in på blandningsalternativ... Där kryssar jag i vad jag tycker är snyggt... =) Sedan är det skitsnygg text... =) OBS!!! Jag har Photoshop 7.0!!! Redigerat 28 Februari 2005 av Salzalada Citera
lundquist Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Skrivet 28 Februari 2005 Jaha men om jag nu e inne där o kollar o har hittat mitt namn i en snygg text vad gör jag då. Dessutom hur gör ni såna bakgrunder Citera
KazeN Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Skrivet 28 Februari 2005 Om du har ordnat så texten ser bra ut klickar du på "ok". Menar du inne på sidan dafont ska du ladda ner och lägga till som font. den kommer att vara användbar i photoshop och du kan leka vidare =P. Bakgrunder gör dom flesta med filter du får leta uppe i huvudmenyn efter filters som du kan använda. Citera
lundquist Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Men om man tittar i tråden avatar/banner menar du att de gort bakgrunderna genom att bara använda filterna på photoshop Citera
Autobahn Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Skrivet 1 Mars 2005 1. Gå in på http://www.good-tutorials.com/ 2. Sök på t.ex "Metal Text" eller "Text Effects" 3. Klicka på tutorialen och följ instruktionerna Citera
lundquist Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2005 Om du har ordnat så texten ser bra ut klickar du på "ok". Menar du inne på sidan dafont ska du ladda ner och lägga till som font. den kommer att vara användbar i photoshop och du kan leka vidare =P. Bakgrunder gör dom flesta med filter du får leta uppe i huvudmenyn efter filters som du kan använda. Ja men sen sparar jag de bokstäverna jag laddat hem i mina dokument men hur instalerar jag dem sen i de font läget?:S Citera
lundquist Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Hallo? Snälla svara jag har texterna sparade i mina dokument men ska jag spara dem nån annan stans eller? Citera
KazeN Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Du ska spara dom i ungefär såhär ska det stå. C:Windows/Fonts. Kan även stå C:winnt/fonts. Denna mapp ska du spara fonterna i. Dom får dock inte ligga i någon .zip eller .rar fil. Citera
lundquist Skrivet 16 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Mars 2005 Åkej vill du ta det på svenska nu? ;) Nää men jag fattar inte riktig nu har jag texterna sparade i mina dokument och de e nån sån zip fil typ. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.