Avregistrerad Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Kan man köra minas tirith eller helms klyfta eller svarta porten en gång till.... efter man klarat dom???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Vet inte men jag skulle tro att man får köra om hela fälttåget så då får man spara innan man börjar spela så har man den redo så bara laddar man den när man vill spela den banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 attan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 Ja e inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 Februari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 jag hade sparat på minas tirith (onda sidan) och svarta porten (goda sidan) det e bara att ladda och trycka att börja om :P tråden kan låsas nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 eller så laddar du bara ner banorna o kör dem på skirmish.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 (redigerat) var går de att ladda ner (lagligt såklart) Redigerat 1 Mars 2005 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 (redigerat) var går de att ladda ner (lagligt såklart) www.bfmemaps.t k http://webpages.charter.ne t/eaxelrod/ Redigerat 1 Mars 2005 av jerkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Tufft det ska jag göra när jag har spelet. (Saknar dvd läsare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 var ska man spara dom??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkan Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 var ska man spara dom??? först unzippar du dem(eller unrarar)sedan tar du HELA mappen med banan och lägger den i C:\documents and settinnnns\användarnamn\Application Data\mina slaget om midgård filer\maps Det kan vara så att Application data inte finns då måste du när du är inne på documents and settings\användarnamn gå in på: Verktyg som finns högst upp, sedan trycker du på mappalternativ, sedan trycker du på fliken visning, då kommer du till en sida där d finns en ruta med en massa smårutor i kryssade, 3 rader uppifrån står det Dolda filer och mappar(den har en mapp ikån), under den står det: Visa dolda filer och mappar, och visa inte dolda filer och mappar Kryssa i VISA DOLDA FILER OCH MAPPAR! så ska d va klart, sedan e d bara att gå in på application data o fortsätta hoppas detta hjälpte :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.