Tikal Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 (redigerat) e du säkert??? för de var en snubbe här i fuska.se som skrev en skit lång kod för att få han o sa oxo att man kunde få knuckles lr super sonic............ ;) (du kan kolla själv i fusk till ssbm) tror du int att jag skulle vara såhär bomb säker om jag inte prövat och misslyckats! :Pföresten smälter den där bilden på sonic inte in i den andra... Redigerat 14 Mars 2005 av Selkic_Devil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 MEN... Usch. Att ni aldrig kan förstå. Man kan inte få Sonic, Knuckles och company. Det var nåt j*vla april skämt som någon drog in här förra året. Sen har vi slitit med det i ett år. För f*n. Om ingen kan bevisa att dom fått det än, varför tro på det ? Usch. Ungar. Back to topic, hur man klarar sista banan ~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Ness! Hoppa strax utanför kanten och vänta tills alla kommer. Gör en PK Thunder (upp och B ) och skjut dig själv genom allihopa. Spring till andra kanten och gör samma sak. Mycket bra taktik! En annan sak som är bra är att använda PK Fire (Sidan och B ) på Giga Bowser. Då blir han typ helt CP och stoppar vägen för dom andra två gubbarna. Dessutom tar han skitmycket skada. Mer bra saker med Ness är PK Magnet (ner och B ) för han kan ladda upp både från Giga Bowser och Mewtwo. Visserligen det går att använda Jiggypuff, men jag tycker att det är svårare. Möjligtvis för att jag tycker att Ness är min favoritgubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 fox&link f*n VAD DU LJUGER DU HAR INTE ENS KLARAT DEN EN ENDA GÅNG KILLER KOOPS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 men man kan inte få SONIC lr KNUCKLES Hur vet du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Jag vet inte hur han vet det. Men jag vet det, därför Nintendo har sagt det själva. Att det inte går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg