PCH Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Skrivet 28 Februari 2005 (redigerat) Smackdown vs Raw Någon som har det ? Själv så har jag bestelt det är det bra jag har bara hört en polare berettat om det Redigerat 28 Februari 2005 av PCH
Wrestling_guy Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Skrivet 29 Mars 2005 Jag har spelet den är okej men dom har lägt till okända wrestlare som t.ex Chuk columbos nåt sånt och tagit bort : Hurricane och eugene och andra men annars grym grafik bara dom tänker på publiken alla är nästan lik varandra. ;)
Th3 Sh@dow Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 det är dåligt att några wrestlare saknas..Bashams brother (inte för att jag gillar dom) Orlando Jordan, Eugene, Hurricane...kommer inte några fler
Amaeli Skrivet 3 April 2005 Rapport Skrivet 3 April 2005 Jag har spelet den är okej men dom har lägt till okända wrestlare som t.ex Chuk columbos nåt sånt och tagit bort : Hurricane och eugene och andra men annars grym grafik bara dom tänker på publiken alla är nästan lik varandra. ;) Chuk pulombo är legend... Och eugene maven carlito orlando bashams är för nya dom gjorde klart spelet innan dom kom har jag för mig.
Th3 Sh@dow Skrivet 10 April 2005 Rapport Skrivet 10 April 2005 ne..spelets börjades göra efter dom kom..dom är gamla
Rekommendera inlägg