Game Master Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jag har ett problem när jag ska koppla ihop datorn med tv, vi har satt i alla kablar hur blir det bild på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Ska ni ha bild från TV:n till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Ska ni ha bild från TV:n till datorn? Ja och tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Vi hade också samma problem... Min brorsa högerklickade på skrivbordet och tryckte på skrivbordet och sedan gjorde han nå'nting med bildinställningarna har jag för mig... Men jag vet inte riktigt vad han gjorde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Vi hade också samma problem... Min brorsa högerklickade på skrivbordet och tryckte på skrivbordet och sedan gjorde han nå'nting med bildinställningarna har jag för mig... Men jag vet inte riktigt vad han gjorde... Okej?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 dator till tv: koppla sladdarna välj rätt tvstarndard i drivrutinerna till grafikkortet klona datorskärmen med tvbilden, vissa effekter går bara på orginalet dock Sätt tvn på av/ext/whatever Tv till dator: Köp ett tvkort och installera det enligt instruktionerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Man ändrar ju den till bildskärm nr.2 typ i egenskaper och insällningar tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Game Master Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Man ändrar ju den till bildskärm nr.2 typ i egenskaper och insällningar tror jag.. Det har vi gjort, men hur installerar vi tven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 datorn till tv:n varierar enormt beroende på grafikkort. kan vara skitsvårt, kan vara jätteenkelt. tv på datorn behövs ett tvkort för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 För att få bild från datorn tilll TV behövs TV-OUT För att få bild från TV till datorn behövs TV-IN Har du ett Nvidia kort(geforce) så gör såhär: Högerklicka på skrivbordet. Välj egenskaper. Ta inställningar, har du satt i alla kablar bör du ha två bildskärmar i rutan, klicka på den som det står en 2a på och bocka i "utöka skrivbordet till". Har du inte detta: Gå in på avancerat, välj nview och välj klona. Tryck verkställ. Har du ett ATI kort (Radeon osv.) så gör såhär: Högerklicka på skrivbordet. Välj egenskaper. Ta inställningar, har du satt i alla kablar bör du ha två bildskärmar i rutan, klicka på den som det står en 2a på och bocka i "utöka skrivbordet till". Har du inte detta: Klicka på avancerat, välj bildskärmar och tryck på TVn så ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Vist så tror windows att det är två skärmar om man andvänder den första metoden? Inte så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 ok för att det SKA funka.. så som jag gjorde.. koppla i TV'n i datorn starta om datorn så att windows plug and play hittar den! sen när du e inloggad i windows högerklickar du på skrivbordet välj egenskaper sen inställningar sen avancerat sen skall inställningarna finnas där någonstanns. mer kan jag inte svara på eftersom att det kan se så väldigt olika ut från graffakort till graffakort :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.