kimp@n Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 mina gubbar på the sims 2 kan inte laga mat varför?? dom har fullt med poäng i matlagning och allt och dom har alla spisar och allt som finns på kök men det kommer upp e tankebubbla övanför dom som det e ett utropstecken och sen e bänk eller nått sånt.vad betyder det??har nån någon lista eller nått om vad sakerna i tankebublorna betyder??kan ni svara så snabbt ni kan jag behöver hjälp fort. :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 mina gubbar på the sims 2 kan inte laga mat varför?? dom har fullt med poäng i matlagning och allt och dom har alla spisar och allt som finns på kök men det kommer upp e tankebubbla övanför dom som det e ett utropstecken och sen e bänk eller nått sånt.vad betyder det??har nån någon lista eller nått om vad sakerna i tankebublorna betyder??kan ni svara så snabbt ni kan jag behöver hjälp fort. :( :( och så undrar jag hur man får tomten att komma?+jag har testat det fusket med brasan och jag undrar om man ska sätta en innomhusbrasa eller var finns utomhusbrasorna??kan ni hjälpa mig att få tomten att komma och så dom kan laga mat.?????snälla?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Svar på första frågan: Att det kommer en tankebubbla med en bänk och ett utropstecken brukar tyda på att simmarna antingen inte kan nå bänkarna eftersom de står vända åt fel håll eller att det är något framför. Annars tyder det på att alla bänkar är upptagna (av tidningar, tallrikar och dyl). Svar på andra frågan: Så vitt jag vet så fungerar inte "fusket" som gör att Tomten kommer. Det går endast i The Sims. Men om det även fungerar i The Sims 2 så borde du göra helt enligt instruktionerna. Det finns inga speciella utomhusbrasor, du bara tar en vanlig inomhusbrasa och placerar utomhus. Enklare än så blir det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Svar på första frågan: Att det kommer en tankebubbla med en bänk och ett utropstecken brukar tyda på att simmarna antingen inte kan nå bänkarna eftersom de står vända åt fel håll eller att det är något framför. Annars tyder det på att alla bänkar är upptagna (av tidningar, tallrikar och dyl). Svar på andra frågan: Så vitt jag vet så fungerar inte "fusket" som gör att Tomten kommer. Det går endast i The Sims. Men om det även fungerar i The Sims 2 så borde du göra helt enligt instruktionerna. Det finns inga speciella utomhusbrasor, du bara tar en vanlig inomhusbrasa och placerar utomhus. Enklare än så blir det inte. okej tack. men jag ubdrar fortfarande om man kan köpa kakor eller om man måste köpa i kylen sen trycka p x sen flytta dom till bordet eller?? e de nån som har gjort fusket som kan säga hur man gör och om det funkar.?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 det finns faktiskt ett sims forum. använd det nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 1. Jag visste inte ens att det fanns en tomte som kan komma på the sims 2. 2. Jag hade samma problem igår, mina simmar kunde inte laga mat. Det var inget i vägen inget var åt fel håll och ingen spis var upptagen. och så kunde jag bara styra en sim fast det fanns två simmar i familjen. det kan ha berott på att jag hade spelat så länge att datorn blev "trött". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 det finns faktiskt ett sims forum. använd det nästa gång. Ja gör det :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 1.hade du mat att laga ?? 2.tomten kan inte komma på the sims2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.