malinspelfreak Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 (redigerat) Hej allihopa, Jag funderar på att köpa den nya psp enheten. Nu undrar jag vart man hittar den till bästa pris. Det är massor som har import varianten, ska man köpa den eller vänta. Jag undrar också om denna sajt http://www.gametronics.se/ är den som har bäst tillbehör till psp'n eller om det finns andra med bättre saker? Tack på förhand Malin Redigerat 1 Mars 2005 av malinspelfreak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 ööhh.. vill du köpa en importversion ? .. för de har la inte kommit till sverige än ? .. men vänta o köpa inte import.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 jag tycker att du ska vänta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Man måste väl vänta tills den kommer då hittar annars hittar man ju inga spel ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 mmm.. för annars får du la importera spel me... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Holming-the-King Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 (redigerat) Den släpps 24 Mars i USA, så det dröjer nog till sommaren om du skall vänta! Men sök på Internet ngn Amrekansk hemsida bör vara billigast Redigerat 9 Mars 2005 av Holming-the-King Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 okej .. PSP verkar as grymt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Fast det är lite dyrt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 varför inte köpa ett ps2 istället.... det e ju lika dyrt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Acrius Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Dyrt? detta e ju riktigt kvalla men ändå 1995:- för en så liten konsol men den lär ju äga eftersom jag har förbeställt en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 nintendo ds eller sony psp? jag väljer DS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RebeL9 Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 varför inte köpa ett ps2 istället.... det e ju lika dyrt... kan du bara med dig en PS2 och spela pa bussen? sa korkade typer pa det har forumet. Man blir ju nastan radd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg