Spawn Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Någon som vill sälja sin rune schimitar för 25k please! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Någon som vill sälja sin rune schimitar för 25k please! det är inte många som säljer sina rune scimmy för 25k, priset ligger på 30-40k.......men om du får tag på en för 25k så har du tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jag vet men jag behöver verkligen en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Jag vet men jag behöver verkligen en. du får typ skaffa 5-10k mer, om du ska få tag på en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 1 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Kanske men jag hoppas på att någon säljer det finns ju såna som gör rune schimitars och säljer för 20-25k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 sry för dubbel men jag köper antigen rune schimitar eller rune pickaxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 har du lust att göra att jobb åt mig på rs???och tjäna 10-15k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 mmm... kanske vad är det för jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AHMEDE Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 yo va e de för jobb jag vill jobba också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 du ska skaffa 100-200 plain pizzas.....alltså så här ska du göra då..... du fixar en pizza deg och lägger på ost och tomat....du ska inte koka dom de ska vara uncooked...... om du inte vert vart du får tomat och ost så finns det hoss häxan i draynor village...ganska nära kapten Ned, som du for hälp med dragon slayer av Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag vill ha ett jobb först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag vill ha ett jobb först! jobbet är att du ska fixa pizzorna...läs meddelandet ovanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.