Bure^ Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Evolotion (stavning) är du tjej?!!! Jag som trodde du var kille, Men när jag kollade din "press" Stod det att intressen var Hästar! Jag är också intresserad av Hästar ( Jag rider) Fast jag är kille :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Ofta många sp1n det är typ alla :P jag är kille iaf jag trodde att du var tjej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Hmm... Snart fattar jag ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Näpp jag blir oklok av sånt här! jag som trott många av tjejerna var killar! t.ex Zero Tolerance (Stavning) Evolotion, Draghon m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag hatar hästar, Darin, smink och sånt där som tjejer brukar gilla. Jag är rätt otjejig faktiskt. Jag tycker att det bara är larvigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lubb-lisa Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 jag är av det 3:e könet..... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 och det är?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lubb-lisa Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Det är ju inte direkt så att alla tjejer som är spelintresserade, skiter helt fullständigt i hur dom ser ut och gärna vill vara som killar.. eller nåt liknande...ja kan tänka mig att många tror det............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lubb-lisa Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Om det var mig du syftade på när du skrev "vill vara som killar" så bara för att jag inte har riktigt samma intressen som tjejer brurar ha betyder det inte att jag vill vara kille! nej men ja kom att tänka på att det kanske är så när ja läste det du skrev.. ja menar ju inte att det är fel att inte leka med hästar eller va nu tjejer kan hitta på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Nja, nu överdrev jag kanske lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag sa ju att det var larvigt med hästar och smink och sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 11 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2005 Jag är tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.