ceco Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 funderar på att köpa plastytion 2 men vet ej är det bra lr ska man köpa nintendo ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Ja playstation2 är bra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Playstation 2 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 nintendo ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 nintendo ds :bah: :meddum: :meddum: :meddum: KÖP PLAYSTATION2 I STÄLLET FÖR NÅGON DUM NINTENDO DS!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Köp playstation2 eller psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 ja ska köpa playstation2 med gta san andreas , har xbox... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Om du ska köpa PS2 köp det inte på SIBA jag köpte mitt där och det har pajat 4 gånger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 VAD DU ÄN GÖR KÖP INTE EN PLAYSTATION 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DEN SUGER SÅ HÅRT ATT DEN KNAPPT GÅR ATT SPLEA PÅ!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 nintendo ds en till som nästan slog världsrekord i ljugning.... DS är inte dum.. inte min iallafall :P :cool: men köp DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 men herregud... ps2 o nintendo ds ä ju inte en s samma sak .. ska du välja så köp PSP när de komemr.. som vanligt ps fast de går att ha i fickan .. :cool: o ds suger ju ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Själv tycker jag att du ska köpa PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg