Gäst Pcplayer Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 japp jag håller med dig! men ändå var det sååå dyrt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Suck.. Inte ett till sportsamlingsspel. Detta börjar bli drygt. Ge oss Mario 128, eller Marios nya egna spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Tänk dig Bowser i målet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Det där förstod jag inte riktigt.. O__o. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 Suck.. Inte ett till sportsamlingsspel. Detta börjar bli drygt. Ge oss Mario 128, eller Marios nya egna spel. Har också tänkt så där.När mario party 4 kom tänkte jag: Snart kommer väl Mario Party 78 Men det kommer väl någång i framtiden, vem vet <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 (redigerat) Jag är grymt trött på att nintendo nästan aldrig kommer med helt nya spel utan de tar de spel som sålde mest till 64an och uppdaterar grafiken och slänger in några nyheter ta bara som exempel: wawe race,mario tennis,mariokart,1080 med flera .Och de envisas verkligen med att göra dåliga sportspel med feta rörmockare och gulliga prinsessor .Suck nintendo lever verkligen i det fårgångna eftersom de verkligen tror att de spelen ska sälja lika bra till gc som det gjorde till n64.visst då på 64ans tid fanns det inte lika många bra sportspel som det finns nu för nu har vi sett ssx,tiger woods virtua tennis med flera. dehär spelen är ångt bätte spel en dem när ska de fatta att deras lätsamma pary aktiga spel inte är så jätte roliga Redigerat 15 Mars 2005 av mr_onkel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 synd att det inte fins mario fotboll Ja ganska synd, hade varit kul att springa runt, Max 4 rader i signaturen, Står i reglerna, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 eftersom att så många ser ut att veka ha ett nintendo fotbollsspel... S kan jag inte låta bli att lägga upp den här i en gammal tråd :rolleyes: >> KLICKA HÄR !!! <<< (LÄNK) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Super Mario Strikes tror jag det nya fotbollsspelet skulle heta. Det ska visst komma ett nytt basketspel med Mario eller det går iaf rykten om att Mario Dunk & Shoot eller nått ska komma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Kolla länken jag skickade.... där står det om det spelet... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Kan dom inte göra ett nytt platforms/äventyrs spel med Mario istället för sport spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg