Hoppa till innehåll

Invandrare-kriminalitet

Rekommendera inlägg

Skrivet

Lol fuel du blir snart aegd cirka 100 gr om du skulle åka till ett annat land skulle du också vara invandrare skulle du då säga jag hatar invandrare  nej !!!!!!Du tror att du är nåt.PLus om inte utlänningar skulle finnas här skulle det inte finnas en himmla massa grejor fattaru mannen  !!!!!!!!

Jo det skulle det..IMPORT ''mannen'', och då menar jag av varor,inte människor. Jag har vart i andra länder. Inte har jag blivit ägd av någon,då jag bara vart i kristna länder och inte utsatts för hot, eller dyl. Åker man däremot till rosengård t.ex, kan man lätt bli utsatt för hot bara man går igenom gatan..

• Svar 138
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Gick igenom kanske? >Får man inte gå igenom en stad eller?

Skrivet

Rosengård är ingen stad.

Rosengård är en del av Malmö där dom bosätter i stort sett alla invandrare. Klokt.

Om du nu vill undvika dom, så kan du ju gå runt om. Eftersom du vet att dom härjar där inne.

Skrivet

jag har rätt å gå vartfan jag vill om det är allmän mark.

Skrivet

Ja, det har jag inte sagt emot. Men om du vet att dom bor där, så kan du faktiskt undvika dom. Eftersom alla är samlade på samma ställe.

Malmö är en klok stad.

Skrivet

Om inte invandrare skulle kommit till Sverige skulle vi förmodligen vara vikingar. Och resten av världen skulle skratta åt oss.

Vi tar del av andra kulturer när vi blandar oss med varandra, här i världen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...