Hoppa till innehåll

Invandrare-kriminalitet


Gäst Fuel
 Dela

Rekommendera inlägg

Det skulle inte finnas Kebab pasta pizza därför det är från utomlands förstoru och så ska ni bara veta Köttbullar kommer från turkiet och Korven kommer från Danmark

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 138
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Köttbullar kommer inte från Turkiet FÖR ATT turkiet har varit är och kommer vara ett muslimskt land och där får man inte äta griskött, som köttbullar är gjorda av..AEGD! danskar ser jag inte som invandrare,inte nordmänn islänningar heller...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köttbullar kommer inte från Turkiet FÖR ATT turkiet har varit är och kommer vara ett muslimskt land och där får man inte äta griskött, som köttbullar är gjorda av..AEGD!  danskar ser jag inte som invandrare,inte nordmänn islänningar heller...

 

1. Alla som bor i Turkiet är inte Muslimer

2. En del som är Muslimer äter griskött ändå

3. Dom kan ju exportera köttbullar ändå, det finns företag som gör male-dildos som drivs av hetrosexuella.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3. , det finns företag som gör male-dildos som drivs av hetrosexuella.

 

 

Jo så'nt :visslar: där är väl du expert på

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men för f*n, ska ni börja bråka om köttbullarna nu också ?

Jag tror inte att muslimer är bråkiga bara för att vi käkar griskött <_<. Och va f*n, är kebab det ända ni tänker på ? Är ni sura för att får annan mat i skolan kanske ?

Äh, er förstår jag mig inte på.. :huh:

 

Som Jellyfish sa, är inte alla turkar muslimer. Och de som är det, är förmodligen inte bråkigare än de andra muslimerna. Det är hårt att döma invandrare efter deras tro, eftersom ni inte vet så mycket om den. Tror jag.. ?.

Och när ni trycker ner invandrare, så trycker ni inte ner muslimerna, ni trycker ner invandrare. Och ni tjatade precis om muslimer ? Det är stor skillnad på icke troende-turkar och troende-turkar. Tro mig. Därför ska ni inte säga, "ÖH VA f*n KORANEN OCH HIPHOPEN SABBAR VÅRAT LAND", f*n vad jag har lust att spöa iallafall hälften av församlingen härinne.

 

Och angående hiphopen, hiphopen härstammar från USA, så jag förstår inte varför turkarna och kurderna skulle gå runt och blir gangsters för det, dom är ju så långt ifrån USA som man nästan kan komma, eller ovänner iallafall. Och när amerikanare flyttar till Sverige, kallar ni dom för blattar ? Nej. Dom lyssnar mest på hiphop, och inte är dom våldsamma. Inte lika mycket som vissa invandrare som ni slänger skit på hela dagarna. Var bara snälla mot dom så är dom snälla tillbaks, tro mig, jag lovar. Istället för att skrika "utlänningsjävel" så fort ni ser dom, så gå bara förbi, om ni vill slippa dom. Det är väl ganska onödigt att skrika åt dom när ni inte vill prata ens ? Då kan man lika väl gå förbi. Och hopps så var vi tillbaks till det där med Rosengård. Rosengård är en genialisk uppfinning, här behöver ni inte gå in, eftersom ni vet att dom är där. Då kan ni gå runt Rosengård, eller ta bussen genom någon annan stadsdel. Så ni som är kritiska mot invandrare, varför vill ni sprida ut dom ? När ni ändå inte vill se dom ? För att dom ska lära sig kulturen, språket och passa in som någon sa ? Det funkar inte. Där kommer alltid finnas någon jävel som alltid ska klaga, trycka ner, hata och bråka i allmänhet så fort en svart kommer nära eller andas. I åtta fall av tio för att vara tuff. När de hela tiden blir kritiserade och nertryckta så skiter dom fullständigt i vad som gör. Dom hatar Sverige. Vilket jag också skulle göra, i deras fall. Dom har förmodligen verkligen ingen lust att lära sig svenska i det läget. Sen nekar jag inte att det finns bråkiga och besvärliga invandrare, det är ett faktum. Men det har inte med deras ursprung eller hur vi behandlar dom att göra. Dom bara är så. Det finns jävligt bråkiga svenskar också, ska ni veta. På vår skola, i vårt kvarter, i våran kommun är situatuinen omvänd. Invandrare bryr sig verkligen inte om vad "tuffingarna" säger. Jag, och flera av mina kompisar har invandrarvänner, och istället för att bli kallad Svenne eller något annat olämpligt är vi nästan bästa vänner. Trots att dom är muslimer.

 

Snälla, försök att vara snälla mot dom istället för att spela tuff. Jag lovar, alla är inte bråkiga. Sen kan eran kommun haft otur och fått bråkiga invandrare, men det beror förmodligen inte på varken musikstil eller religion.

 

Detta är vad jag tycker, och nästan vet. Sen får ni själva tycker hur f*n ni vill, men ge dom en chans. Och det finns säkert invandrare som ränner här i debattforumet också, och dom ska ni för f*n inte såra. Döm inte era fiender i erat kvarter efter andra invandrare världen över.

 

Därför ser jag invandring som en postiv sak, så länge dom skjöter sig. Hjälp dom att göra det. Lite småsnälla kan ni vara ibland.

 

 

Med reservation för felstavningar.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3. , det finns företag som gör male-dildos som drivs av hetrosexuella.

 

 

Jo så'nt :visslar: där är väl du expert på

 

Precis.

Snälla kom med riktiga argument nästa gång, istället för att slingra dej undan med ett personangrepp när disskusionen blir för jobbig för dej.

 

HipHopen var från början en grupp rebeller, av mörkhyade i USA som var trötta på de vitas förtryck. Mycket bra, men tyvärr har HipHopen idag blivit någon sorts tävling där man ska hitta den snyggaste tjejen som ska jucka så mycket som möjligt framför kameran.

 

Kan bara tillägga också lite personligt till Fuel: Det är ni som ska ut ur vårt land, eller omvändas. Rassepacket, inte Invandrarna.

Redigerat av Jellyfish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VArför bråkar utlänningar/muslimer/mörkhyade så mycket? Jo det ska jag säga: Deras j*vla hiphop musik uppmanar till det. ''Gangsta'' rappare o.s.v. Att man kan tycka att det är coolt att ''baxa'' från en affär bara för att få respekt av kompisarna som oxå är utlänningar. Religionen. Islam uppmanar till våld&död. Det står i djihad att man ska döda&strida för Allah. Länge leve kristendomen! utlänningar/muslimer/mörkhyade tycker alltså att det är coolt att uppföra sej illa,sno,slå och t.o.m mörda. Det blundar regeringen&riksdagen för bara för att inte få rasiststämpeln på sej. Men f*n Göran Persson ÖPPNA DINA j*vla ÖGON!

 

men fuel jag kan inte ro för att jag e brun det bestämer ingen det bara blir så! och hip hop gör inte så man blir våldsam det gör så man blir cool B) MEN DU LYSSNAR PÅ BEBIS SONGER SÅ DU GILLAR INTE HIP HOP! :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men för f*n, ska ni börja bråka om köttbullarna nu också ?

Jag tror inte att muslimer är bråkiga bara för att vi käkar griskött <_<. Och va f*n, är kebab det ända ni tänker på ? Är ni sura för att får annan mat i skolan kanske ?

Äh, er förstår jag mig inte på.. :huh:

 

Som Jellyfish sa, är inte alla turkar muslimer. Och de som är det, är förmodligen inte bråkigare än de andra muslimerna. Det är hårt att döma invandrare efter deras tro, eftersom ni inte vet så mycket om den. Tror jag.. ?.

Och när ni trycker ner invandrare, så trycker ni inte ner muslimerna, ni trycker ner invandrare. Och ni tjatade precis om muslimer ? Det är stor skillnad på icke troende-turkar och troende-turkar. Tro mig. Därför ska ni inte säga, "ÖH VA f*n KORANEN OCH HIPHOPEN SABBAR VÅRAT LAND", f*n vad jag har lust att spöa iallafall hälften av församlingen härinne.

 

Och angående hiphopen, hiphopen härstammar från USA, så jag förstår inte varför turkarna och kurderna skulle gå runt och blir gangsters för det, dom är ju så långt ifrån USA som man nästan kan komma, eller ovänner iallafall. Och när amerikanare flyttar till Sverige, kallar ni dom för blattar ? Nej. Dom lyssnar mest på hiphop, och inte är dom våldsamma. Inte lika mycket som vissa invandrare som ni slänger skit på hela dagarna. Var bara snälla mot dom så är dom snälla tillbaks, tro mig, jag lovar. Istället för att skrika "utlänningsjävel" så fort ni ser dom, så gå bara förbi, om ni vill slippa dom. Det är väl ganska onödigt att skrika åt dom när ni inte vill prata ens ? Då kan man lika väl gå förbi. Och hopps så var vi tillbaks till det där med Rosengård. Rosengård är en genialisk uppfinning, här behöver ni inte gå in, eftersom ni vet att dom är där. Då kan ni gå runt Rosengård, eller ta bussen genom någon annan stadsdel. Så ni som är kritiska mot invandrare, varför vill ni sprida ut dom ? När ni ändå inte vill se dom ? För att dom ska lära sig kulturen, språket och passa in som någon sa ? Det funkar inte. Där kommer alltid finnas någon jävel som alltid ska klaga, trycka ner, hata och bråka i allmänhet så fort en svart kommer nära eller andas. I åtta fall av tio för att vara tuff. När de hela tiden blir kritiserade och nertryckta så skiter dom fullständigt i vad som gör. Dom hatar Sverige. Vilket jag också skulle göra, i deras fall. Dom har förmodligen verkligen ingen lust att lära sig svenska i det läget. Sen nekar jag inte att det finns bråkiga och besvärliga invandrare, det är ett faktum. Men det har inte med deras ursprung eller hur vi behandlar dom att göra. Dom bara är så. Det finns jävligt bråkiga svenskar också, ska ni veta. På vår skola, i vårt kvarter, i våran kommun är situatuinen omvänd. Invandrare bryr sig verkligen inte om vad "tuffingarna" säger. Jag, och flera av mina kompisar har invandrarvänner, och istället för att bli kallad Svenne eller något annat olämpligt är vi nästan bästa vänner.  Trots att dom är muslimer.

 

Snälla, försök att vara snälla mot dom istället för att spela tuff. Jag lovar, alla är inte bråkiga. Sen kan eran kommun haft otur och fått bråkiga invandrare, men det beror förmodligen inte på varken musikstil eller religion.

 

Detta är vad jag tycker, och nästan vet. Sen får ni själva tycker hur f*n ni vill, men ge dom en chans. Och det finns säkert invandrare som ränner här i debattforumet också, och dom ska ni för f*n inte såra. Döm inte era fiender i erat kvarter efter andra invandrare världen över.

 

Därför ser jag invandring som en postiv sak, så länge dom skjöter sig. Hjälp dom att göra det. Lite småsnälla kan ni vara ibland.

 

 

Med reservation för felstavningar.

 

 

Ärligt talat tror jag inte att en enda jävel här går och skriker "utlänningsjävel" efter invandrare ( utom Fuel kanske :visslar: )

 

Och det är nästan 100% av alla turkar som lyssnar på hip hop

Redigerat av CiR3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...