Xade Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 MEn nästan allt som moderaterna står för är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 (redigerat) mmm om nån hatar invandrare här i sverige och åker till danmark då ska du hata dig själv eller hur. Det beror ju på. Det är skillnad på turister & invandrare. Är jag i något annat land på semester är jag turist, flyttar jag & bosätter mig i något annat land är jag invandrare. Det är stor skillnad. Redigerat 12 April 2005 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jag mena om man bosätter sig där från sverige till danmark då är man invandrare så mena jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 men så¨kan man ju inte säga, jag bryr mig inte om invandrare i det hela, bara när de invandrar till sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 men så¨kan man ju inte säga, jag bryr mig inte om invandrare i det hela, bara när de invandrar till sverige Kan inte du utvandra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 NEj jag stannar i mitt hemland, det borde invandrare också göra!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Då är det lika som att Östtyskland inte fick gå till västtyskland sen blev det hat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Varför kan inte alla bara stanna i sitt land, blir bättre så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Jorden tillhör alla människor. Mellanmjölk: Jag tror inte att det är någon bra idé att bosätta alla invandrare i t.e.x. Rosengård för att då bildas det bara mera hat mot svenskar/invarndrare. Man måste få "grupperna" att smälta samman och tvinga dem att enas istället för att blänga surt på varandra. "Om du lever i en flod måste du bli vän med krokodilen" Helt enkelt göra det bästa av det och inte fly. Genom att trycka in alla blattar i ett hörn, så skulle människor som inte vill komma i närheten av ungarna undvika dom genom att gå runt kurdkvarteret. Istället för att behöva känna deras andedräkt varje dag, tönta sig mot dom och bli medvetslös av att se deras eventuellt skildrande hudfärg. Jag vill se dom i mitt land, men inte bland människor som inte tål dom. Om jag vill se dom, kan jag ränna till turktorget var dag, och människor som inte vill se dom kan hålla sig borta. Kanske är det som Xade säger, att dom ska stanna i sitt hemland istället, men visst. Hur mycket mindre befolkning blir vi ? Hur fattig blir vår kultur ? Vem gör dom slitsamma skitjobben, som att städa på en skola t.ex ? I vår skola är det bara tjocka polacker som ränner runt (inte illa menat), inte en enda svensk faktiskt. Tacka dom för det dom trotsallt gör här i samhället, klaga inte bara på dom. Sen finns det en j*vla massa värdelösa invandrare också, men de som duger ska vi väl ta vara på. Och omvända de som inte skjöter sig, genom att låta dom lära sig i sin egen takt. Ostört från svennar och andra fulingar. Flottigtfelkn*llade ungar, förstår ni inte ? Hepp. Orka :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Vad gör det om vi blir kultur fattigt? Utlänningar kunde åtminståne bosätta sig i de norra delarna av landet, inte i städerna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Vad gör det om vi blir kultur fattigt? Utlänningar kunde åtminståne bosätta sig i de norra delarna av landet, inte i städerna! Det finns städer i de norra delarna av landet också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 men inte så många stor städer. vad är empati nu igen? jag lovar att sverige skulle va ett fredligare/lungnare land utan utlänningar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg