Gäst Spirtual Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag älskar hip hop och så och det är väldigt stor skillnad i vilken artist det är som sjunger tex usher har inte så våldsamt innehåll men tex 50 cent har kanske lite våldsammare innehåll i sina låtar som svär ord och sånt bullshit men jag tycker ändå att 50 cent är den bästa artisten.så snälla skyll inte på hip hop och rap.För om jag var smart så bara för att jag lyssnar på tex P.I.M.P. (en 50 cent låt) så skulle inte jag gå ut på gatan och råna en butik men visst rap har ganska våldsamt innehåll men inte Hip Hop.Hip Hop kan ha inslag av väldigt fin musik också eller kanske inte fin men ändå Det är snarare sättet invandrare blir placerade i samhället som får dem att göra kriminella saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Är det inte det jag har sagt hela tiden ? ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 jag tycker nån borde låsa tråden <_< ok ok den kan fortsätta men jag tycker fuel borde få sin sista varning som suna sa :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Är det inte det jag har sagt hela tiden ? ;). japp det är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 Det handlar inte om vart de blir placerade..de handlar om vad de blir fascinerade av t.ex Gangsta-stilen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 20 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2005 (redigerat) Det handlar om att dom blir placerade, utan ens att knappt kunna språket, i ett svenskt samhälle. Här behandlar de pedantiska, prydliga, perfekta svenskarna invandrare som svin. De skriker åt dom, de lägger skulden på dom och de klagar. Så blir invandrare kriminella, då dom ger revansch. Om en snobbig svensk ränner runt på en läcker moped, är det klart att invandraren blir avundsjuk. Denne har inga pengar, eftersom ingen nära till den eller själv jobbar. Då snor den moppen istället. Inte så svårt. Placera alla invandrare i ett hörn, kalla det Blatteby och skit i att gå dit. Här kunde de ha frivilliga kurser att lära sig allt man vill om Sverige. Språket, kulturen osv. Om de får jobba sig till svenskar i sin egen takt, och gå ut i det svenska samhället när ni tar emot dom skulle allting lösa sig. Om alla invandrare placeras i Negernästet skulle ni inte behöva se dom. Men om ni skulle sakna dom, är det bara att gå dit. Redigerat 20 Mars 2005 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Är det en godtagbar ursäkt för att råna en helt oskyldig svensk moppepojke? :huh: Att det finns VISSA som behandlar de som svin. Att man går åt sidan eller i snabbare takt när man ser ett ungdomsgäng med invandrarbakgrund är ganska självklart. (Om det var det du menade med "att behandla invandrare som svin") Att de inte får några jobb är ganska självklart om de inte ens har utbildning till det yrket. De kan inte bara ligga på soffan & tro att de ska få ett jobb på studs. De måste själva söka utbildningar & jobb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 De som inte behandlar dom som svin kan ju ränna till Turkkvarteret hur mycket dom vill. Det är ju just därför det ska finnas, så man kan avlägsna sig från dom om man inte gillar dom. De prydliga svenskarna som hatar invandrare kan ju få ett eget ställe också. Och vi människor som absolut inte har något emot invandrare kan ju blanda oss med dom. Ge dom ett erbjudande till jobb istället. Dom vet kanske inte hur man gör. Och jag har aldrig nekat till att det finns bråkiga, trista, värdelösa och soffliggande invandrare. Dom som är sånna, ska vi ta vara på och utbilda till folk. Genom att ge dom ett arbete, kräva att dom jobbar. De som redan skjöter sig och fungerar finfint tackar vi för att dom vill hjälpa till att befolka Sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Lol fuel du blir snart aegd cirka 100 gr om du skulle åka till ett annat land skulle du också vara invandrare skulle du då säga jag hatar invandrare nej !!!!!!Du tror att du är nåt.PLus om inte utlänningar skulle finnas här skulle det inte finnas en himmla massa grejor fattaru mannen !!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 (redigerat) Lol fuel du blir snart aegd cirka 100 gr om du skulle åka till ett annat land skulle du också vara invandrare skulle du då säga jag hatar invandrare nej !!!!!!Du tror att du är nåt.PLus om inte utlänningar skulle finnas här skulle det inte finnas en himmla massa grejor fattaru mannen !!!!!!!! håller med! Redigerat 21 Mars 2005 av $£!F Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Det handlar inte om vart de blir placerade..de handlar om vad de blir fascinerade av t.ex Gangsta-stilen... jaha nu säger du att utläningar har gangsta still men VISSA svenskar är nazister och det är nästan samma sak! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Ja, självklart ska dom anstränga sig för att få ett jobb ! Ge dom inte bidrag och sånt skit då, dom får väl ligga och skräpa på gatan ! Erbjud en gatuliggare ett enkelt jobb för en ganska liten summa pengar så hugger den ju direkt. Det är ju självklart. Allting som jag säger menar jag till svenskar också, eftersom jag anser att det finns svenskar i detta land som inte heller gör så mycket.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg