Gäst Fuel Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Lol fuel du blir snart aegd cirka 100 gr om du skulle åka till ett annat land skulle du också vara invandrare skulle du då säga jag hatar invandrare nej !!!!!!Du tror att du är nåt.PLus om inte utlänningar skulle finnas här skulle det inte finnas en himmla massa grejor fattaru mannen !!!!!!!! Jo det skulle det..IMPORT ''mannen'', och då menar jag av varor,inte människor. Jag har vart i andra länder. Inte har jag blivit ägd av någon,då jag bara vart i kristna länder och inte utsatts för hot, eller dyl. Åker man däremot till rosengård t.ex, kan man lätt bli utsatt för hot bara man går igenom gatan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Och Rosengård är ju dels till för att svenskar kan avlägsna sig från invandrare.. Så vad f*n gör du där ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Gick igenom kanske? >Får man inte gå igenom en stad eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Rosengård är ingen stad. Rosengård är en del av Malmö där dom bosätter i stort sett alla invandrare. Klokt. Om du nu vill undvika dom, så kan du ju gå runt om. Eftersom du vet att dom härjar där inne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 jag har rätt å gå vartfan jag vill om det är allmän mark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Ja, det har jag inte sagt emot. Men om du vet att dom bor där, så kan du faktiskt undvika dom. Eftersom alla är samlade på samma ställe. Malmö är en klok stad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Om man räknar bort Rosengård ja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 ... Rosengård är smart. (Se övriga trådar för motivering). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 (redigerat) http://debatt.passagen.se/show.fcgi?catego...500000002276692 Mycket bra inlägg där! EDIT: NU ska den funka. ;) Redigerat 22 Mars 2005 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Dessvärre fungerade länken inte.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 asså utan invandrare.. skulle inte kebab, pizza och en massa annan god mat i sverige finnas ... seriöst utan invandrarnas mat hade ni svenskar ätit fisk och potatis varje dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Om inte invandrare skulle kommit till Sverige skulle vi förmodligen vara vikingar. Och resten av världen skulle skratta åt oss. Vi tar del av andra kulturer när vi blandar oss med varandra, här i världen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg