Tibia Gamer Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Hej! Jag har fastnat på Pokemon Ruby. Snälla hjälp mig jag hittar ej surf. svara var man hittar surf är väldigt snällt /Tibia Gamer :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 man får den i ett hus i petalburg city :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Kan folket ALDRIG lära sig att läga in Pokémonrelaterade saker i Pokémon-forumet!?Man får Surf efter att ha klarat gymmet i Petalburg,i huset till vänster om gymmet(killen i huset). :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naruto rockar Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 kommer inte i håg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 längst upp i högra hörnet i den stad där man möter slakoth gymmet.av killen i huset får man surf! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 VÄNSTRA hörnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 vi säger att Gymmet är i mitten av stan och brevid Gymmet så finns det ett hus (på vänstra sidan). Hus med gubbe som ger dig surf-GYM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 vi säger att Gymmet är i mitten av stan och brevid Gymmet så finns det ett hus (på vänstra sidan). Hus med gubbe som ger dig surf-GYM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Jag vet inte varför det posta de 2 x men iaf IM SO SO SORRY Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg