mr_jeppe Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 nån som har fusk till super mario sunshine e desperat. :( eller någon som har tips till episode6 på sirenabeach. Svara så snart som möjligt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 detta ska ligga i "gamecube" forumet men det fixar nog någon mod. Om du kan säga vad uppdraget heter så kan jag hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Det finns inga fusk till Super Mario Sunshine så du får nöja dig med tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 fins det inga min kommpis säjer att han kan fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Nej det finns inga. Vad skulle det vara? oändligt med vatten? Sure, lyckas han med det är han duktig =P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag vet! När du är under vattnet i Noki Bay i den där vatten dräkten så har du oändligt med vatten... :P Näää...Men jag kan ett trix! När det är en snubbe i kanonen till Pina Park ska du hoppa på han och göra den där rump attacken(glömt vad det heter) och efter några försök hamnar du inuti han!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 uppdraget heter scrubbing sirena beach Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 aah, det uppdraget. Det är väl inte så svårt? Tips är att du inte behöver vara så extremt noga när du tvättar man kan säga att du behöver bara tvätta 90% av det du rengör. småfläckar kan du strunta i. Enklast är att inte använda svävarmunstycket utan springa runt med R lätt intryckt så du inte behöver stå stilla när du sprutar vatten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_jeppe Skrivet 2 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Man tackar :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg