Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 man kan ju inte blanda in politik för 100 år sen... <_< varför inte..??det var ju det som var grunden för politiken i nutiden... plus kan man alltid jämföra hur mycket politiken har utvecklats sen 100 år tillbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 jaha... oj vad intressant... snarare helt onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Ok skit it Xade vi ska inte gå OT Xade om jag är bög borde jag utrotas då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 har jag sagt det? snarare borde homosexualitet finnas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 jaha... oj vad intressant... snarare helt onödigt har dina 3 argument tagit slut ? kom på något bra att säga istället för att påstå att någon skrev något ointressant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 November 2005 Rapport Dela Skrivet 16 November 2005 har jag sagt det? snarare borde homosexualitet finnasXade, på ett visst sett så säger du ju emot dig själv där... För om det inte fanns folk som drogs till sitt eget kön, så skulle ju ingen homosexuallitet finnas och då skulle du väl vara nöjd? Eller så är du bara en såndär människa som bara gillar att sitta och gnälla, men inte göra något för att ändra på saken... Jag "känner" en hel del sånt folk, saken är bara den att de flesta av dem är 40+... Som # 21 har sagt "Jag trodde verkligen att det inte fanns unga människor idag med sådana åsikter, men du gör mig mörkrädd!" (>Detta inlägg<) Hur som helst, det är bättre med kärleksfulla föräldrar, spelar roll vilken läggning de har, än att barn far illa. HELVETISKT mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 visst, har du helt rätt. Men detta har vi försökt förklara för Xade. Men hav vägrar att lyssa och skriver något i stil med "intresse kubben antecknar". Hoppas att han vaknar lite nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 visst, har du helt rätt. Men detta har vi försökt förklara för Xade. Men hav vägrar att lyssa och skriver något i stil med "intresse kubben antecknar". Hoppas att han vaknar lite nu då. helt sant,han förnekar hela tiden sanningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 (Draghon @ 16/11-2005 21:30:12) har jag sagt det? snarare borde homosexualitet finnas Xade, på ett visst sett så säger du ju emot dig själv där... För om det inte fanns folk som drogs till sitt eget kön, så skulle ju ingen homosexuallitet finnas och då skulle du väl vara nöjd? Eller så är du bara en såndär människa som bara gillar att sitta och gnälla, men inte göra något för att ändra på saken... Jag "känner" en hel del sånt folk, saken är bara den att de flesta av dem är 40+... Som # 21 har sagt "Jag trodde verkligen att det inte fanns unga människor idag med sådana åsikter, men du gör mig mörkrädd!" (>Detta inlägg<) Hur som helst, det är bättre med kärleksfulla föräldrar, spelar roll vilken läggning de har, än att barn far illa. HELVETISKT mycket bättre. <{POST_SNAPBACK}> skrev fel förrut, menade, homosexualitet borde Inte finnas... och jag håller absolut inte med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 (redigerat) Men varför håller du inte med henne?? Vilken val är bättre,att man hamnar i barnhemmet och blir ett utav många barn,eller att få två kärleks fulla föräldrar,som prioterar dig i första hand? Redigerat 18 November 2005 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 måste säga barnhemmet. homoxealiteten leder till dåliga föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 måste säga barnhemmet. homoxealiteten leder till dåliga föräldrar Ooch på vilket sätt leder det till dåliga föräldrar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.