Hoppa till innehåll

Lesbiska/homosexuella


Slasktratt
 Dela

Rekommendera inlägg

intressant debatt..men jag vet faktist inte vad jag ska tycka egentligen men dom e ju iallafall människor..så jag vet faktist inte vad jag ska tycka egentligen.. :blink:

 

Kommunister och feminister med?? :blink:

 

Alla är ändå inte lika mycket värda...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

intressant debatt..men jag vet faktist inte vad jag ska tycka egentligen men dom e ju iallafall människor..så jag vet faktist inte vad jag ska tycka egentligen.. :blink:

 

Vad är det som är så fel på feminister så att dom inte ska bli kallade människor(jag är inte feminist). Visst det finns vissa feminister som tycker män är bara ett djur och kvinnor borde ha störst makt och det är fel men det finns även feminister som vill ha samma rätt i samhället och jag ser inget fel med att dom vill leva på samma vilkor som män. Det här är 2000 talet och kvinnan har alltid behandlats sämre en män men nu är vi så civeliserade så det borde ta ett slut.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visst. Men Xade överdriver VÄLDIGT mycket, med sin konservatsim. Han vill ju för f*n ha 1800-tal.... Och ja jag är moderat. MEn igentligen skulle jag villa kalla migsjälv en liberalkonservatist. Eftersom liberalerna har en hel del kvicka ideér också. fanken vet om jag inte skall konvertera till fp... Men jag håller mig till moderaterna tillsvidare. De har många bra ideér de också. Och i vissa frågor är Kd blåast. Dessutom gilder alla mot mitten, till en grå sörja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...