admiralendk Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 hej, Jag söker nån som kan sponsra mig med hemsideutrymme så jag kan fixa ett invisionpowerboard! INGEN REKLAM SIDA TACK! _________________ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 (redigerat) Har du testat http://reklam.com/ ?? Hatar när det blir så :angry: sök på i-n-v-i-s-i-o-n-f-r-e-e på google Redigerat 4 Mars 2005 av cloud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 inte för min del... men jag har för mig att gratisversionen av IPB bara får läggas på engelskspråkiga webbsidor. är inte säker, men läs användarvilkoren innan. det fanns iaf en sån regel när jag funderade på att skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 i-n-v-i-s-i-o-n-f-r-e-e ? NEJ TACK! de har reklam på forumen man registrerar! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Tvivlar på att någon kommer att sponsra dig om de inte får något för det. Vem skulle göra något sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 det jag menar. har själv en server hos loopia, som jag aldrig skulle låna ut till någon! absolut inte gratis. hade jag en egen kanske jag skulle hyra ut den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 i-n-v-i-s-i-o-n-f-r-e-e ? NEJ TACK! de har reklam på forumen man registrerar! :( Eftersom forumet är uppbyggt i php och sql så kan det bli svårt med gratiswebbhotell utan reklam. De webbhotell som stöder php och sql brukar kosta. Sök på google så kanska du hittar något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admiralendk Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 i-n-v-i-s-i-o-n-f-r-e-e ? NEJ TACK! de har reklam på forumen man registrerar! :( FINNS VIST ERA IDIOTER! :angry: . Har hittat 3 styckna som har erbjudit! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 andvänd någon av dem då, ditt surkart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) om du hade sökt INNAN du startade tråden hade du ju vetat det! gör det nästa gång! cloud sa aldrig att det inte fanns, bara att det kunde bli svårt! Redigerat 5 Mars 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.