sasuke kun Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag ska få det när jag fyller år men är det sant att man kan köpa en grej så man kan spela med andra från hela värden det står det i m3 tidningen men det låter för bra för att vara sant :blink: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jag vet inte men vet du vad saken heter? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 nej men om det fins så kommer jag köpa det direkt när det kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 jag tror det är sant men en annan häftig sak är att den har en liten microfon så man kan prata i vissa spel och i picko chat :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 4 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 WOW fa* vad coooolt :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Vaför gör så många ämnen om nintedo Ds i gamecube dorumet? Men DS är :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Vaför gör så många ämnen om nintedo Ds i gamecube dorumet? Men DS är :cool: och man tröttnar snabbt,de finns typ inga spel som håller länge till de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Picto Chat kommer bli coolt!(Åsså e det inbyggt!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 5 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 jag tror super mario64 kommer vara coolt och metroid prime hunters Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampen Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Vaför gör så många ämnen om nintedo Ds i gamecube dorumet? Men DS är :cool: Vad är ett dorum? Vad f*n är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 asså, pitchochat räker bara 100m högst, men jag lovar att spelen håller länge, jag tänker köpa supermario 63 Ds, wario were:touched, puppy times och ett par anndra spel, och för er som undrar är det ett game buy som kommer ut på fredag, asså den 11/3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Vaför gör så många ämnen om nintedo Ds i gamecube dorumet? Men DS är :cool: han menar forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg