sasuke kun Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 cool man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 asså, pitchochat räker bara 100m högst, men jag lovar att spelen håller länge, jag tänker köpa supermario 63 Ds, wario were:touched, puppy times och ett par anndra spel, och för er som undrar är det ett game buy som kommer ut på fredag, asså den 11/3 game buy? är det nått billigt rea eller? har du stavat fel på game boy?För DS är ingen uppföljare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 köp ett sk Nintendo DS VIP pack, då får man demo spelen prime hunters och woario ware: touched man får även själva spelet super mario ds, allt dett för endast 2000 :- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Såg att det blev 10000 för dem som inte är medlemar och 2000 för dem som är medlemar -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Såg att det blev 10000 för dem som inte är medlemar och 2000 för dem som är medlemar -.- hur kan det bli mindre för dom som inte är meddlemmar ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 Såg att det blev 10000 för dem som inte är medlemar och 2000 för dem som är medlemar -.- hur kan det bli mindre för dom som inte är meddlemmar ? <{POST_SNAPBACK}> uhmm, du kanske borde läsa det igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 uhmm, du kanske borde läsa det igen oj men är inte 10000 lite för dyrt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Ja det är sant.Man kommer att kunna koppla upp sig till nätet.Det första internet spelet kommer vara animal-crossing.Här är en bild på spelet. Man kommer att kunna prata med varandra med hjälp av tangenterna man pekar med med pekpennan. :cool: http://www.nlgaming.com/games/2414/thumbs/animalcrossingds1.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Det ska jag köpa! :D vet nån när det kommer? det kommer 2:a Kvartalet va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2005 Ja animal crossing kommer det andra kvartalet 2005. Jag ska önska mig ett DS i present när jag fyller år 7 april jag ska typ köpa spelen: SM64 DS Dragon quest monsters FFCC DS Nått zelda spel som komer. och kanske MP hunters DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg