wonderchild13 Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 snälla hjälp mig!!! Ni vet det man ska försöka få grönt(då mår dom bra) finns det nån fuskkod till det på sims 2??? skulle bli glad om ni svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jag tor inte det... Kanske att det finns en download, men inte en kod... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Jag har precis fått lära mig att när du är i kvarteret så trycker du... SHIFT+ALT+C (för att få upp fuskrutan) sen skriver du: boolProp testingcheatsEnabled true o sen enter. Sen går du bara in o spelar dina gubbar o då kan du dra staplarna dit du vill..... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag har precis fått lära mig att när du är i kvarteret så trycker du... SHIFT+ALT+C (för att få upp fuskrutan) sen skriver du: boolProp testingcheatsEnabled true o sen enter. Sen går du bara in o spelar dina gubbar o då kan du dra staplarna dit du vill..... :P Det visste jag inte :D Ska testa det senare :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag har precis fått lära mig att när du är i kvarteret så trycker du... SHIFT+ALT+C (för att få upp fuskrutan) sen skriver du: boolProp testingcheatsEnabled true o sen enter. Sen går du bara in o spelar dina gubbar o då kan du dra staplarna dit du vill..... :P Det är ctrl+shift+c. Och det behöver inte vara i kvarteret, det fungerar lika bra på en tomt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Jag har precis fått lära mig att när du är i kvarteret så trycker du... SHIFT+ALT+C (för att få upp fuskrutan) sen skriver du: boolProp testingcheatsEnabled true o sen enter. Sen går du bara in o spelar dina gubbar o då kan du dra staplarna dit du vill..... :P Är humörmätaren i topp hela tiden då? Eller måste man skriva om koden eller något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 När du har skrivit in koden kan du dra humörstaplarna dit du vill. Det finns många andra funktioner till fusket, boolProp testingcheatsEnabled true, håll bara in shift på en tomt och det kommer att finnas fler alternativ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuttan74 Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Ja sorry de e crtl+shift+c...... Tur att vi har dig Quisties som kan rätta till alla fel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 men man måste ju gå in på skapa familj sen och trycka N (SHIFT,N) annars så funkar det väl inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Jag har precis fått lära mig att när du är i kvarteret så trycker du... SHIFT+ALT+C (för att få upp fuskrutan) sen skriver du: boolProp testingcheatsEnabled true o sen enter. Sen går du bara in o spelar dina gubbar o då kan du dra staplarna dit du vill..... :P Coolt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Eller: ät, spela spel, sov, dusha, kissa, ha ett fint rum, och umgås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 (redigerat) [EDIT] Hade redan svarat i denna tråd... :visslar: Redigerat 23 Mars 2005 av Salzalada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg