nico Skrivet 30 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 så du tycker man ska diskutera porr i en tråd om licensavtal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 så du tycker man ska diskutera porr i en tråd om licensavtal? Nej jag tycker att du ska sluta skriva back to topic och på det viset smygspamma.det behövs faktist inte. du kan istället fortsätta skriva om licensavtal istället för att komma och smygspamma med "BACK TO TOPIC". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 och efter det diskuterar alla porr igen istället...? tycker du smygspammar genom dina inlägg i detta ämne. om nu ingen läser avtalen, varför är de så långa för? undra om det är jurister eller nåt som skriver avtalen, ingen vanlig person kan väl ens komma på tanken att skriva ner allt som står i de flesta licensavtal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 och efter det diskuterar alla porr igen istället...? tycker du smygspammar genom dina inlägg i detta ämne. om nu ingen läser avtalen, varför är de så långa för? undra om det är jurister eller nåt som skriver avtalen, ingen vanlig person kan väl ens komma på tanken att skriva ner allt som står i de flesta licensavtal. jag tror att det är minst tio personer som kan många,för oss, konstiga ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 mm, fast säg att det är 5 sidor avtal, 2 är riktigt viktigt, hur kommer man på de resterande sidorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 mm, fast säg att det är 5 sidor avtal, 2 är riktigt viktigt, hur kommer man på de resterande sidorna? Jag tog mig faktiskt tid att läsa igenom ett licensavtal, i alla fall halva, och upptäckte att genom den halvan så ´stod det samma sak tre ggr fast olika formulerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 aha, det kan ju vara en grej. man varför? för att det ska bli för långt för att läsa så att man inte ska orka läsa igenom dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 aha, det kan ju vara en grej. man varför? för att det ska bli för långt för att läsa så att man inte ska orka läsa igenom dem? Nej men på många andra konkurerande företag sitter lika många, lika pålästa män och kvinnor som säkerligen gör allt för att hitta kryphål i licensavtalen och kopiera spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 hm, det förstås. det värsta fallet av överambitiöst förklarande var nog på en dvd. "...filmen får inte visas offentligt på platser som skolor, teatrar, (och så tre rader till med platser, och till sist)...oljeplattformar..." hur kommer man på tanken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 hm, det förstås. det värsta fallet av överambitiöst förklarande var nog på en dvd. "...filmen får inte visas offentligt på platser som skolor, teatrar, (och så tre rader till med platser, och till sist)...oljeplattformar..." hur kommer man på tanken? Det var nog det sämsta jag någonsin har hört.Var det en norsk film?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 nej. det var antingen "kopps" eller "smådeckarna" tror jag. det känns väl lite väl. skolor och sånnt kan man förstå... men oljeplattformar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jo, det har jag också sett. Vill någon visa den i skolan, så gör de nog de ändån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.