purjo Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 hur klarar man "De Dödas Konung" på sagan om konugens återkomst? Jag menar skelletkungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 hur klarar man "De Dödas Konung" på sagan om konugens återkomst? Jag menar skelletkungen man slår på han tills han dör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag klarade den igår.jag är på Pelnernas Fält klarade den nästa för ca 25 minuter sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 jag klarade den igår.jag är på Pelnernas Fält klarade den nästa för ca 25 minuter sedan.okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 Det är ett kult spel... Men lite tråkigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sora Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 det är skit kul spel. jag har nästan klarat ut spelet :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Jag har klarat ut det jag tycker att det var för lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Bloko: Du kan ju inte säga att det var för lätt, det beror ju på vilken svårighets grad man har, om man har på lätt så är det inte svårt, men jag har på medel, eller svårt så då blir det ju svårare.. MEn jag vet nog hur du menar bloko Spelet har ju as grym grafik, jag älskar sådana spel. Det är roligt. Jag är på Pellenors fält på legolas, gimli och aragorns väg, sen är jag ett snepp upp med trollkarlen och med sam o frodo.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Bloko: Du kan ju inte säga att det var för lätt, det beror ju på vilken svårighets grad man har, om man har på lätt så är det inte svårt, men jag har på medel, eller svårt så då blir det ju svårare.. MEn jag vet nog hur du menar bloko Spelet har ju as grym grafik, jag älskar sådana spel. Det är roligt. Jag är på Pellenors fält på legolas, gimli och aragorns väg, sen är jag ett snepp upp med trollkarlen och med sam o frodo.. så här är det att jag har klarat av det på alla svårhets grader och jag har knapt dödt någon gång så då är det ganska lätt fast det är ju klart när jag har ett nytt spel så spelar jag det kanske mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samwise_gamgee Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 HJÄLP MIG RÅ!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Samwise_gamgee Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 hjälp mig rå med konungens återkomst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 VAd är det förnåt du vill ha hjälp med då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg