Link the legend Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 vilken är green days bästa låt? jag tycker: boulevard of broken dreams Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 Lyssnar mest på metal men Green Days bästa låt är American Idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 finns redan en sån här tråd... Och jag vet, GREEN DAY ROCKAR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 får väl säga boulevard of broken dreams (lyssnar på den just nu). någon som kommer ihåg vad deras jackass-låt hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 nä... men den är nog ganska gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 ja, tänk vad tiden går. det måste ju varit flera år sedan! det känns som om det vore förra året! spelade nämligen in en jackass film och la på en massa jackass låtar när vi redigerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Boulevard of Broken Dreams äger och Green day äger jag kan typ låten utantill. Om nån vill ha en video med Green Day live på Letterman. PM.a mig annars blir ni utan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 ja, tänk vad tiden går. det måste ju varit flera år sedan! det känns som om det vore förra året! spelade nämligen in en jackass film och la på en massa jackass låtar när vi redigerade. blev filmen bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 GREEN DAY ÄGER! American Idiot och Boulevard är nog bäst! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Ameican idiot är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 man har tröttnat på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 american idiot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.