Autobahn Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Hej alla! Snart har ju fuska fått in 10000 medlemmar. Därför tycker jag att vi ska fira det på något sätt. Jag hoppas att admin godkänner detta ^_^. Någon som har något bra förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 alla får 1000 fm var (idiotisk ide) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 ;) Kanske att 10000ende medlemmen får 10000 Fuskamynt eftersom han är den 10000ende. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Kanske en tävling av nåt slag där vinnaren får 10000 fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag tycker kola kings ide var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Jag känner inte igen detta forum så mycket än och fuskamynt och såna dära små saker :) fast det kan vara en bra ide . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Själv tycker jag inget behövs. Han kanske sätter in ett par nya saker i Affären. Nya Ranker? Nytt system? Jag har inte varit med på den senaste tiden och det här med Fuska Mynt har ju funnits ett litet tag så är det kanske dags att uppgradera? Vad tycker ni själva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 radera alla användare så att man får omregistrera sej :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Den 1000 medlemmen fick vell inget ska då den 10000 medlemmen få nått då :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 den 1:a fick ju inte änns existera :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 kan man titta vilken plats man har blivit regestrerad på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 ja du kollar på medlemsnummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.