Xade Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 jag hinner aldrig ladda upp helt.... :frown: hur ska man hinna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 1207 me Jiggilypuff..... Menar du kanske 1207 fot? Det motsvarar ca 40-50 m... vetefan.... men ja menar de dom räknar me (tror de va fot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 men ni får ju skriva hur...! jag fattar inte hur ni klarar 1200 meter...! använder ni baseball träet??? de gör jag!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag klarar inte det heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 jag hinner aldrig ladda upp helt.... :frown: hur ska man hinna?? börja ladda redan när det är 4 sekunder kvar...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Det tar 5 sekunder att ladda helt!! jag har provat!! jag tog på Super Sudden Death och så börja jag ladda direkt när matchen började och sen dom mn motståndare när jag släppte den direkt och tiden blev 5!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag vill ha svar i min tråd... jag vill veeeeta! hur ni kan få 1000 meter!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 men ni får ju skriva hur...! jag fattar inte hur ni klarar 1200 meter...! använder ni baseball träet??? de gör jag!! det kanske ärr jiggylypuffs ner B attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag har bara slått 287 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 mm, jag med, jag slog igår 400 med ganondorf, det e bra! och jag har slagit 400 med roy också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 ook Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 men de är väll bara ja som har slått 1200 (som har skrivit tråden) ok... ja ska försöka förklara men ni kommer nog att fatta nada: flyg upp och kasta ner slag trät så den kommer på säcken sen slå till den när ni är i luften (utan trät), landa, gör slå upp den i luften (med trät) och sen smasha iväg den....... men de är AS SVÅRT!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg