DaNiEl tHHe GamER Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 okk jag fattar lite men med vilken gubbe ska jag göra d tycker du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ja gjorde de me Jiggilipuff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 nu tog ja 567 med ganondorf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 slåt 580 meter med yoshi man gör så här: hoppa upp över sand säken och tryck neråt och A Då sprattlar han med benen och om du träffar alla sparkarna så tar det ungefär 27-30 i skada den gör du 4 gånger eller nåt och sen slår du iväg den med base boll trät Om du hoppar med Y eller X så måste du trycka mycket lite för att hoppa och landa precis över Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 `jag har typ lite över 300 med fox jag och en kompis tog det genom att peppra på skjut knappen och sen slå med bränbolls trä Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag har 499,9 meter med Jigglypuff. Jag har även 475 meter med Iceclimbers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 hehe nästan 500 då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 men för F*N kan ni skriva hur ni gör!! det var därför jag gjorde detta inlägg!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag har bara slått 270-279 de vill du inte veta hur man gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blaze Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag har 499,9 meter med Jigglypuff. Jag har även 475 meter med Iceclimbers. vilken atack gjorde du hon suger ju att slås med eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg