LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) ska jag köpa nintendo ds eller Tales of symphonia ????????????? tror jag ska köpa ds mest för ds ROCKAR [=[__]=] [+[__]::] Redigerat 14 Mars 2005 av paper_yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 ´Det beror på om du är villig att lägga ner 1500 för ett NDS så tycker jag att du ska köpa det men om du inte vill betala så mycket då ska du köpa ToS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 jag ska sälja mitt n64 lite gamecube spel och nåra kontroller så jag kan köpa ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) Om du gör det så får du nog råd med DS och det verkar som att du vill köpa det så jag tycker köp det! Redigerat 6 Mars 2005 av Meteora Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Köp båda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Köp Tos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 men om du säljer du du precis får råd med ett nds så är ju pengarna slut inga spel... men jag tycker du ska köpa nds för du får jag pengar sen ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 köp DS, det är roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2005 Köp DS. Helt ny spelkonsoll ffs.. Bli först i plugget. Å andra sidan, är ToS 3 gånger billigare. Mer pengar till godis, chips och onödiga saker :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 ToS är det grymmaste spelet som finns tillgängligt till Game Cube av dom jag testat. Ett så bra spel kommer inte än på ett tag till DS. Så varför köpa det nu? Det skulle väl vara som mellanmjölk säger...Du blir först i plugget, och det är ju skit ballt :D gillar du RPG så måste du köpa/spela Tales of Symphonia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2005 Det låter som jag bör köpa ToS. Efter betygen.. O.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg