KazeN Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 hej alla.. jo jag vet inte vilket spel jag ska köpa jag har för tillfället bara mario kart dubbel dash och zelda tww. är det någon som har ett BRA tips om ett ROLIGT spel.. jag gillar inte sportspel och jag vill helst ha något spel som man kan köra två eller fler på.. (ni får även tipsa om singel-spel) tacksam försvar/tack på förhand :) /KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 ja några bra spel e ju SSBM och Starfox Adventures... köp platinum spel de är billiga!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 INTE sport spel alltså... Sonic Adventure 2 Battle kan man köra 2 på. Det är klurigt om man kör en på med kul annars. Eller Super smash bors. Melle är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 ja några bra spel e ju SSBM och Starfox Adventures... köp platinum spel de är billiga!!! vad är starfox adventures för något slags spel åker man som fox i rymdskepp då lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag skrev SSBM (Super Smash Bros Melee) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jo.. ssbm har jag funderat på och det ska jag troligtvis köpa men, vet ni fler skojjiga?!:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 starfox är ett äventyrsspel där man går runt i rymden och skjuter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Mari Party 5 är ju kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Soul Calibur 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 SC2 lr SSBM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 ni kan gärna skriva vad man gör samtidigt som ni skriver namnet på spelet det skulle bli mycket enklare då.. btw. är luigis mansion något o ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 luigis mansion är inte nått att ha och metroid prime är kul om du gillar utforskning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg