admin Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag klarar inte det med mitt G-forces FX 5200 ska jag kunna lira med det? Det beror på att det är ett budget kort och motsvarar fortsättningen på den gamla MX serien. Ligger väl kring Geforce 2-3 prestanda fast med lite nya funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Jag har ett 6800gt de funkar S*it bra så himmla bra grafik :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zontrius Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Ok tack hur mycket gick dit 6800GT på? :P skulle du kunna länka mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 såg 6800GT för 5000 i komplett -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zontrius Skrivet 8 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Om jag skulle köpa ett 6800LE hur långt framåt i tiden skulle jag kunna använda det? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 6800GT vafan e det här! det ska vara Gainwards 6800 Ultra 256 MB, golden sample, GLH (goes like hell) det fanns på komplett förut men tydligen inte längre.. det e det fetaste Nvidia kortet på marknaden jag kör alla nya spel på max grafik helt utan problem! :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tavos Skrivet 9 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2005 Hur mycket kostar ett 6800 GT ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.