mr_onkel Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 (redigerat) 1.half life 2 2.warcraft 3 3.The legend of zelda ocarina of time 4.metroid prime 5.crash bandicot 2:cortex revenge 6.resident evil 7.pokemon blue 9.tales of symphonia 9.The sims 10.legend of zelda:majoras mask Tänkte efter vilka spel som jag har haft roligast genom åren med Redigerat 10 Mars 2005 av mr_onkel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2005 Jag tror det ska vara gamecube spel <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2005 topp 5 :D 1.paper mario the thousand year door 2.tales of symphonia 3.mario power tennis 4.zelda the wind waker 5.kirby air ride Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kixfox Skrivet 16 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2005 1. Timesplitters 2. 2. Super Smash Bros: Melee. 3. Need for Speed: Underground. (Vilket jag har tröttnat på nu) 4. Need for Speed: Hot Pursuit 2. 5. Conflict: Desert Storm II. (Roligt ibland) Sen kan jag inte komma på något. Men om man ska kolla långt tillbaka så blir 6:an Red Card som jag hade många roliga timmar med. :) Nåt av NBA hade jag också, vilket sög totalt. På tok för svårt och på tok för dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bröderna3 Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 the sims och alla mina andra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Min nya lista MKDD TOS ZTWW Timesplitters 2 vet sen inge mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 1. Tales of symptonia 2.SSBM 3.MKDD 4.TLO,ZTWW 5.Timmesplitter 2 Jag kom inte på nått mer som är riktigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-Black-Flame Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Min lista: ___ }1{ Resident Evil4 [Jätte bra spel :D] ''''''' [2] SSBM (3) Time splitter 2 4. Super Mario sun Shine 5. Mario Party 5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 1. Resident Evil 4 2. Resident Evil Zero 3. Resident Evil 3: Nemesis 4. Resident Evil Code: Veronica X 5. Resident Evil 6. Resident Evil 2 7. Zelda: Wind Waker 8. Zelda: Four Swords Adventures 9. Metroid Prime 10. Metroid Prime 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 1.Tales of symphonia 2.007 everything or nothing skrev bara 2... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Jag har inte tio GameCub spel men några har jag väl: 1.Super Smash Bros Melee 2.Super Mario Sunshine 3.Sonic Mega Collection 4.The legends of Zelda collection 5.Pokemon Colosseum 6.Universal Studios Theme. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Skriver inte topp 10 för att jag har inte 10 GC spel men här kommer min lista MKDD, SSBM, Donky konga, Super Mario sunshine, Mario power tennis, Mario Golf Toadstool Tour, Pokémon box. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg