Gun Guy Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Hur ska man kunna ta Åtonde sollen i bana 2? Jag har väkt Yoshi ur ägget hopp försöker hoppa över vattnet dit pillenpekar men det är omöjligt. Hur ska jag göra? Apropå Yoshi litte bonus hjälp kanske var är Yoshi i Pitana Valley och Tredje banan har glömt vad den hetter men man skulle hoppa in i ett M på en fyr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Då ska vi se, bana 2 = Ricco harbor. Du ska först spruta lite saft på den första såklart. du kommer att se andra frukter på vägen som gör att klossarna åker i en annan riktning (t.ex. uppåt eller framåt). Du löser det efter en stund. För det första så heter ingen plats i SMS Pitana valley. På tredje banan minns jag inte var han är (gelato beach). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Hur ska man kunna ta Åtonde sollen i bana 2? Jag har väkt Yoshi ur ägget hopp försöker hoppa över vattnet dit pillenpekar men det är omöjligt. Hur ska jag göra? Apropå Yoshi litte bonus hjälp kanske var är Yoshi i Pitana Valley och Tredje banan har glömt vad den hetter men man skulle hoppa in i ett M på en fyr. har fåt 97sjäner du ska spruta juik med josi på fiskarna då blir de block har fåt alla sjärnor i wärd2 för utom 1 sjärna fattar inte hur man får den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Hur ska man kunna ta Åtonde sollen i bana 2? Jag har väkt Yoshi ur ägget hopp försöker hoppa över vattnet dit pillenpekar men det är omöjligt. Hur ska jag göra? Apropå Yoshi litte bonus hjälp kanske var är Yoshi i Pitana Valley och Tredje banan har glömt vad den hetter men man skulle hoppa in i ett M på en fyr. har fåt 97sjäner du ska spruta juik med josi på fiskarna då blir de block har fåt alla sjärnor i wärd2 för utom 1 sjärna fattar inte hur man får den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 7 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2005 Hur ska man kunna ta Åtonde sollen i bana 2? Jag har väkt Yoshi ur ägget hopp försöker hoppa över vattnet dit pillenpekar men det är omöjligt. Hur ska jag göra? Apropå Yoshi litte bonus hjälp kanske var är Yoshi i Pitana Valley och Tredje banan har glömt vad den hetter men man skulle hoppa in i ett M på en fyr. josi får du i episod5 i piantavillage då ska du till svamparna under bron så ska du fortsäta hopa tills du komer till sonn där gega jete svår bonusbana yunder gegan men tykatill :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg